Na elektronickú kominikáciu s daňovým úradom sme obdržali v mesiaci december 2012 identifikátor. Čiže máme s daňovým úradom dohodu tú novú po 1.12.2012.
Prvý krát som za svoju organizáciu podávala DPH elektronicky cez e-dane na stránke
www.drsr.sk teraz v januári 2013. Po vyplnení DP, keď som potvrdila ponuku odoslať, systém pýtal identifikátor a heslo. Zadala som tieto údaje, ale objavila sa hláška - nesprávne heslo. Postup som zopakovala a hláška bola tá istá. Potom som pozrela do elektronickej podateľne a daňové priznanie bolo odoslané 2x. Systém si robí čo chce, je to celé na porazenie. Keď som mala papier v ruke a na ňom pečiatku z daňového mala som istotu, že daňové priznanie majú.
Zavolala som si na Daňový úrad, aby mi povedali čo s tým, keď to vidím v elektronickej podatelni 2x. Pozreli do svojho systému a sľúbili mi, že jedno DP zrušia. Ešte som sa chcela uistiť, či po novom už netreba posielať krycí list v papierovej forme a na túto otázku som dostala od pani z daňového takúto odpoveď:
"Asi už netreba krycí list, viete aj pre nás sú to nové veci a žiadne usmernenie sme ešte nedostali."
Krycí list som teda neposlala a Vás poraďákov sa chcem spýtať či môže naša firma dostať pokutu, ak ešte platí povinnosť krycie listy posielať.
Veľmi pekne ďakujem za Vaše odpovede.