Zavrieť

Porady

Vyčíslenie nákladov

Poradí niekto ako vyčísliť prevádzkové náklady pre budovu s kanceláriami do prenájmu ? Ako stanoviť náklady, mesačné zálohové platby pre jednotlivé kancelárie v prenajme ?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    a_je_to je offline (nepripojený) a_je_to

    a_je_to
    najprv si musíš spísať všetky náklady na budovu za rok. Začni odpismi, daňou z nehnuteľností, pokračuj elektrinou, vodou, plynom, bežnými údržbami. Potom zisti kubatúru celej budovy, aj kancelárií, prípadne plochy podláh a vypočítaj pomerné sumy z celku.

    Vyčíslenie nákladov

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.