PORADA.sk
PORADA.sk

Klikne pre zoradenie od najlepšej odpovede: : Rozčuľujú ma "ružoví" al. ktorý mobilný operátor sa Vám osvedčil?



Kika69
23.02.09, 20:34
Pekný večer vám prajem!

Dnes opäť...už po niekoľkýkrát ma vytočil T-Mobile.:D "Verná" som mu už 9 rokov. Ani som s nimi nemala žiadne problémy až vlani som prešla na program vo Veľkom 100. Väčšinou mi ostávajú nejaké voľné minúty, ktoré sa presúvajú do ďalšieho mesiaca. Stav som si zisťovala vždy SMS-kou ku koncu fakturačného odbobia, no pár mesiacov mi po sebe nesedel presun minút. Kým som nemusela platiť nad rámec, tak som to nereklamovala, nemala som "chuť" to dokazovať. Až mi prišla faktúra, že mám platiť vyše 200 Sk, pričom podľa prevolaných minút som sa vtesnala práve do môjho programu. To ma už fakt nahnevalo, reklamovala som. K prešetreniu mojej reklamácie mi prišla SMS, ktorá mi vyrazila dych - vraj oni spoplatnili prevolané minúty v súlade s cenníkom bla, bla ( vo všetkom mali pravdu, akurát mi nemali čo spoplatniť, lebo som nevolala nad rámec:eek:) a vraj " v záujme zachovania dobrých obchodných vzťahov" mi znížia reklamovanú faktúru o reklamovanú sumu:eek:. To akože neviem, či som mala chápať ako darček k Vianociam. (bolo to tesne pred) žiadne prepáčte, ospravedlnenie. Mi to pripadalo, že "máme pravdu, ale ustúpime".:rolleyes:
No a dnes znova-pozerám presun minút mi opäť nesedí. Kam sa mi podelo 12 min. neviem. Navyše som si chcela vytlačiť podrobný výpis, stiahla som si ho za 1 euro a aké prekvapenie, keď otvorím súbor a vraj "pre môj výber neexistujú žiadne dáta" Tak tento oznam ma stál 1 euro.:D A už o stratených kreditoch na kartách môjho manžela a syna ani nehovorím. Neprišla nám upozorňujúca SMS, že vyprší doba platnosti kreditu.
Proste na záver- nie som s T-Mobilom spokojná. Vďaka, že ste si ma prečítali, aspoň som sa vykecala.;)
Vám sa ktorý mobilný operátor osvedčil? Ja rozmýšľam o prechode k "modrým".

kero64
23.02.09, 20:52
Ja som u nich už tiež skoro desať rokov, mám tam štyri paušáli, teda celá rodina. Zatiaľ sme s nimi problémy nemali, aj keď......Našťastie som narazil na človeka od nich a ten mi pomohol a veľmi. Neviem, či je dobré meniť hneď operátora. Myslím si, že všade je niečo. Aj na ostatných sa sťažujú, takže je to asi všade rovnaké. Stačí si prečítať stránky o operátoroch, ich fóra a uvidíš, že nie si jediná. Tie isté a možno aj väčšie problémy môžeš mať u ktoréhokoľvek operátora. Ale je to na tebe. Ak sa ti zdá, že sa tak problém vyrieši, je to iba na tvojom rozhodnutí. V každom prípade ti držím palce.

Kika69
23.02.09, 21:14
Díky. Je pravda, že problémy sú asi všade, ale keď ja strašne nerada reklamujem. Ponuka O2 sa mi zdá lákavá a teraz mám dojem, že tam mnohí aj z môjho okolia prechádzajú. Ale zas čítala som ich fórum, a vidím, že tam tiež nie je 100% spokojnosť. Rozmýšľam aj nad Orange ich paušály sú výhodnejšie ako T-Mobile a veľa znýmych aj z rodiny sú oranžoví. No fakt neviem.

charonme
24.02.09, 09:50
mna pomaranc niekolkokrat okradol a oklamal a za tie peniaze co som u nich nechal mi poskytli velmi slabe sluzby, takze nakoniec som presiel ku kysliku a som spokojny. zatial ma v nicom neoklamali a za to co platim dostavam adekvatne sluzby

Kika69
24.02.09, 13:50
mna pomaranc niekolkokrat okradol a oklamal a za tie peniaze co som u nich nechal mi poskytli velmi slabe sluzby, takze nakoniec som presiel ku kysliku a som spokojny. zatial ma v nicom neoklamali a za to co platim dostavam adekvatne sluzby

Super, že máš dobré skúsenosti. Aj u mňa zatiaľ oni vyhrávajú, keby som opustila T-Mobile. Mám však ešte rok viazanosti a vlastne ani neviem, že čo sa deje, keby som teraz vypovedala zmluvu, z dôvodu, že nedodržujú zmluvné podmienky. Žeby tá pokuta 10 000 Sk (samozrejme v eur), ktorú mám uvedenú v zmluve platila aj v tomto prípade? :eek:
A ešte stále neviem, prečo mi včera nevytlačilo podrobný výpis za posledný mesiac, teda prečo som nemala žiadne dáta po stiahnutí, hoci mi to pri výbere ponúkalo aj možnosť vytlačiť podrobný výpis k poslednej faktúre. Hlavne, že si za to naúčtujú 1 eur. A keď sa chcem dopracovať k výpisu, tak musím opäť cvakať, ak chcem dokázať, že z minulého mesiaca mi nepreniesli 12 min.:mad:

alla66
25.02.09, 21:04
Vynuluješ si merače hovorov na začiatku paušálneho obdobia ?
Ja to robím pravidelne už niekoľko rokov a vždy som sa vedela vmestiť do počtu voľných minút a neplatila som navyše ani korunu. Spotrebu minút si zistím kedykoľvek na ich web.stránke,kde sa zaregistruješ "zadarmo", nemusím posielať sms, ktorú si spoplatnia...Voľba operátora je na Tvojom rozhodnutí, ak málo telefonuješ stačí Ti len o2 karta, tam sú ceny najvýhodnejšie. Ak používaš telefón skoro nonstop , tam sa už oplatí rozmýšľať nad paušálom, ktorý Ti bude vyhovovať. Akcie sú najlepšie pred Vianocami, tento rok sa "pochlapil" T-Mobile...Orange neprekvapil ničím výnimočným. Len počkaj ešte rok, neplať nikomu zbytočne pokutu za zrušenie viazanosti (ak bude dobrá akcia,môžeš si zobrať nový paušál o 3 mesiace skôr). Len treba sledovať akcie a byť v pravý čas na pravom mieste. :)

Kika69
26.02.09, 09:24
Vynuluješ si merače hovorov na začiatku paušálneho obdobia ?
Ja to robím pravidelne už niekoľko rokov a vždy som sa vedela vmestiť do počtu voľných minút a neplatila som navyše ani korunu. Spotrebu minút si zistím kedykoľvek na ich web.stránke,kde sa zaregistruješ "zadarmo", nemusím posielať sms, ktorú si spoplatnia...Voľba operátora je na Tvojom rozhodnutí, ak málo telefonuješ stačí Ti len o2 karta, tam sú ceny najvýhodnejšie. Ak používaš telefón skoro nonstop , tam sa už oplatí rozmýšľať nad paušálom, ktorý Ti bude vyhovovať. Akcie sú najlepšie pred Vianocami, tento rok sa "pochlapil" T-Mobile...Orange neprekvapil ničím výnimočným. Len počkaj ešte rok, neplať nikomu zbytočne pokutu za zrušenie viazanosti (ak bude dobrá akcia,môžeš si zobrať nový paušál o 3 mesiace skôr). Len treba sledovať akcie a byť v pravý čas na pravom mieste. :)

Díky za tvoju odpoveď. ;) Pri predošlom paušáli (mala som 55 Viac) som aj ja fungovala podľa merača hovorov v telefóne, ako píšeš, na začiatku obdobia som si vynulovala, ani som žiaden problém nemala. Tento paušál, Vo veľkom 100, čo mám teraz má však víkendové minúty zadarmo ešte pred prevolaním voľných minút, takže vlastne 100 min. do všetkých sietí míňam cez týždeň a cez víkend je T-Mobile zadarmo. A z tohoto dôvodu už merať a kontrolovať cez merač neviem.:( Počas paušálneho mesiaca si zvyknem pozerať prevolané min. aj cez ich webovú stránku, viem, že to nie je spoplatnené, kým SMS áno, lenže tú SMS-ku si odkladám práve pre ten prípad reklamácie. Keď som v decembri reklamovala práve tá SMS od nich bola dôkazom, že som sa vtesnala do svojich minút, pritom mi však prišla faktúra za 220 Sk. Na základe tej SMS mi pani hneď vypísala reklamáciu, ktorá aj bola uzananá. Podľa toho podrobného výpisu, ktorým som vtedy reklamovala sa zdalo, akoby sa moje voľné minúty "minuli" cez víkend, keď som mala volať zadarmo a potom, čo som volala cez týždeň, tak som mala spoplatnené.
Teraz mi síce minúty ku koncu fakturačného obdobia ostali, faktúra mi prišla len na základný poplatok, s tým nie je problém, avšak podľa spotreby na ich webovej stránke aj potvrdzujúcej SMS správy mi malo ostať 20 min. a teraz, keď si pozriem spotrebu na ich web stránke, tak mi prenieslo len 8.
A neviem z akého dôvodu.:confused:

Kika69
26.02.09, 09:34
No a ešte ma napadlo, čo mi nedá nenapísať. V tých svojich letákoch, čo posielajú k faktúram bola veľká reklama, že vraj upravili vzhľad faktúry na prehľadnejšie !!! a hoci faktúra obsahovala rozpis do ktorej siete koľko minút a pod., víkendové minúty však dodnes vôbec nie sú zvlášť vyznačené a faktúra neobsahovala jeden dôležitý údaj - presun voľných minút. Až teraz 1x som postrehla na faktúre prenos voľných minút z minulého obdobia.
Takže toľko o prehľadnosti faktúry a tento fakt uznala aj pani v T-Mobile, ktorej som vtedy sťažnosť podávala, že z predtým prehľadnej faktúry spravili absolútne neprehľadnú.!!! :D

alla66
26.02.09, 15:52
Počula som,že niekedy majú drobné nedostatky v systéme , potom ti zostáva len sledovať a reklamovať...
:eek:
Informácie o spotrebe sú aktualizované priebežne a majú len informatívny charakter. (Nie sú aktualizované presne k dátumu a času, keď ich zisťuješ. Možno preto tie nezrovnalosti s minútami.)

Členenie prevolaných minút (prevolané voľné minúty, voľné víkendové minúty, nad voľné minúty, …, ) nezohľadňuje prevolané presunuté minúty. Pri vystavení faktúry (po ukončení zúčtovacieho obdobia) sa podľa podmienok služby Presun voľných minút vypočítajú prevolané presunuté minúty a prepočítajú prevolané voľné minúty, voľné víkendové minúty, nad voľné minúty, … Ak ste v období, pre ktoré sa vystavuje faktúra, nevyčerpali všetky voľné minúty z aktivovaného mesačného programu, nevyčerpaný zostatok sa vám presunie do nasledujúceho obdobia a služba Minúty vám túto informáciu zobrazí v položke Presunuté minúty (informácia sa zobrazí cca 5. deň nového aktuálneho zúčtovacieho obdobia)

Kedysi Krivosudský vravel " VYDRŽAŤ ":)

wagner
26.02.09, 17:31
Ja mám tiež T-Mobile 55 viac a Orange 70. T-Mobile sa mi končí v auguste a plánujem paušál zrušiť. Orange mám od roku 1996 a som s nimi spokojná. A už mi stačí jeden operátor. Ale keby som si mala vybrať, tak z môjho pohľadu má lepšie služby Orange. T-Mobile ma za ten jeden a pol roka vôbec nepresvedčil so službami. Hoci ten paušál 55 viac mám teraz za polovičnú cenu a po prevolaní 110 minút zadarmo v ich sieti. Mala som pred dvomi rokmi aj O2. Neviem ako teraz, ale vtedy to bol operátor na nervy. Našťastie som mala iba kreditnú kartu, ale keď som tam mala kredit 20 SK, tak mi nedoručil žiadne sms, ktoré poslali mne. U mňa tento operátor skončil - stratila som k nemu dôveru.

alla66
26.02.09, 18:21
Ja používam T-Mobile,Orange a mám kartu na kredit o2,ale najviac môžem pochváliť TM.

TM dal dobré akcie pred Vianocami=paušály,zľava na telefóny,kupón na zľavu 50%(75%)

Orange nemá nič extra,i volanie na zákaznícku linku má spoplatnené.

o2 má najlacnejšie ceny hovorov,sms a dát.Ale služby ešte zaostávajú...

Mária27
26.02.09, 22:11
Som O2 jednotka, je to perfektné. Celá rodina si voláme po 2Sk - ani neviem, koľko je to v EUR. Aj do TM sa mi oplatí volať z O2.
Keď začínali, nedalo sa volať zo zahraničia, tak mám aj udržiavaciu kartu TM.

alla66
26.02.09, 22:42
2Sk = 0,07 € mimotemy

ak si zmeníš na fér,s ponechaním 0,07€ v sieti o2 (alebo za 0,13€= po tretej minúte v sieti zadarmo), máš to všade , kedykoľvek za rovnakú cenu do všetkých sietí 4 Sk=0,13€.

arizona
27.02.09, 08:10
Vidím, že si dosť ľudí pochvaľuje O2,kvôli lacnému volaniu.Možno je to lacné, ale ak Vám začnú "odchádzať" telefóny, ktoré máte po korune od predošlých operátorov a budete musieť kupovať nové, tak sa tie hovory už trochu predražia.:rolleyes:

Mňa O2 riadne nahnevali, ked som si behom dvoch týždňov dobila kredit o 500 a 2000sk.Myslela som, že budem mať dlhšiu dobu pokoj a nemusím nosiť v hlave,že treba dobiť kartu. OMYL! Po troch mesiacoch mi zmizlo z účtu 1600sk. Vraj som neprevolala v termíne a dobila som behom krátkej doby, takže oni to brali ako jeden štvrťrok:confused:. Na moju sťažnosť, či sú im milší zákazníci, ktorí si nabijú 4x do roka po 200sk sa ani neuráčili odpovedať...

Inak mám orange paušál asi 10 rokov, som spokojná. U nich sa mi ale nepáči, že všetky výhody čo ponúkajú, sú zväčša viazané na volanie do orange.

Ella
27.02.09, 08:59
Ja som tiež od počiatku vzniku oranžových verná len im, ale aj ich fakturáciu treba priebežne kontrolovať, lebo sa mi vyskytlo dosť chýb, ktoré som musela u nich reklamovať. Najviac ma hnevá, že nevidím nejaké výrazné výhody pre dlhoročných zákazníkov ako som napr. ja. Teda najviac výhod dávajú podľa mňa tým, čo k nim prvýkrát otvoria dvere.......a možno nikdy ani nezaplatia.............

alla66
27.02.09, 09:36
Vidím, že si dosť ľudí pochvaľuje O2,kvôli lacnému volaniu.Možno je to lacné, ale ak Vám začnú "odchádzať" telefóny, ktoré máte po korune od predošlých operátorov a budete musieť kupovať nové, tak sa tie hovory už trochu predražia.:rolleyes:

Mňa O2 riadne nahnevali, ked som si behom dvoch týždňov dobila kredit o 500 a 2000sk.Myslela som, že budem mať dlhšiu dobu pokoj a nemusím nosiť v hlave,že treba dobiť kartu. OMYL! Po troch mesiacoch mi zmizlo z účtu 1600sk. Vraj som neprevolala v termíne a dobila som behom krátkej doby, takže oni to brali ako jeden štvrťrok:confused:. Na moju sťažnosť, či sú im milší zákazníci, ktorí si nabijú 4x do roka po 200sk sa ani neuráčili odpovedať...

Inak mám orange paušál asi 10 rokov, som spokojná. U nich sa mi ale nepáči, že všetky výhody čo ponúkajú, sú zväčša viazané na volanie do orange.
S tými telefónmi je to 50% = 50% , ak ušetríš na hovoroch a kúpiš mobil na splátky, alebo v hotovosti, v dnešnej dobe je veľký výber telefónov....alebo mobil za korunu " 0,03€ ", ak chceš kvalitný ,(nemyslím špičky pre maniakov, ktorí s nimi spávajú a používajú miesto PC), tie sú od vyšších programov...(kde ťa vlastne operátor "núti" prevolať voľné minúty).
Ani si neuvedomujeme, koľko peňazí pretelefonujeme, niekedy zbytočne a mohli by sme ich minúť na iné dôležitejšie veci..........:eek:
Ten kredit si mala reklamovať a nedať sa ....bola si v práve.

Dubak2000
28.02.09, 20:05
Vidím, že si dosť ľudí pochvaľuje O2,kvôli lacnému volaniu.Možno je to lacné, ale ak Vám začnú "odchádzať" telefóny, ktoré máte po korune od predošlých operátorov a budete musieť kupovať nové, tak sa tie hovory už trochu predražia.:rolleyes:.

Nedavno som kupil v akcii v tescu mobil LG za 700 Sk. Je taky akurat ak chce clovek volat a posielat sms. Baterka vydrzi slusne, kvalita hovoru tiez ok. Takze netreba mat telefon za 1 sk a potom but zaviazany 2 roky. A myslim ze telefonov okolo 1000 sk sa da kupit viac.

alla66
28.02.09, 20:17
Momentálne má o2 výpredaj telefónov.
http://www.sk.o2.com/ludia/eshop/telefony/vypredaj-telefonov.html
možno si niekto vyberie.....:)

Kika69
01.03.09, 15:50
Vidím, že si dosť ľudí pochvaľuje O2,kvôli lacnému volaniu.Možno je to lacné, ale ak Vám začnú "odchádzať" telefóny, ktoré máte po korune od predošlých operátorov a budete musieť kupovať nové, tak sa tie hovory už trochu predražia.:rolleyes:

Mňa O2 riadne nahnevali, ked som si behom dvoch týždňov dobila kredit o 500 a 2000sk.Myslela som, že budem mať dlhšiu dobu pokoj a nemusím nosiť v hlave,že treba dobiť kartu. OMYL! Po troch mesiacoch mi zmizlo z účtu 1600sk. Vraj som neprevolala v termíne a dobila som behom krátkej doby, takže oni to brali ako jeden štvrťrok:confused:. Na moju sťažnosť, či sú im milší zákazníci, ktorí si nabijú 4x do roka po 200sk sa ani neuráčili odpovedať...

Inak mám orange paušál asi 10 rokov, som spokojná. U nich sa mi ale nepáči, že všetky výhody čo ponúkajú, sú zväčša viazané na volanie do orange.

Ak sa nemýlim, tak v podstate to má každý operátor rovnako, myslím "povinné" dobíjanie kreditu po 3 mesiacoch. Nám tiež prepadol kredit v T-Mobile nie raz a dokonca sme ani nedostali ani upozorňujúcu SMS správu, že nám končí doba platnosti kreditu. Zdá sa mi však, že práve v O2 som videla na ich stránke, že keď prepadne kredit, tak po opätovnom dobití nejakou nimi určenou minimálnou sumou vrátia aj ten stratený kredit. Neviem odkedy to je platné, ale viem, že som o tom niekde na ich stránke čítala.

Kika69
01.03.09, 15:57
Momentálne má o2 výpredaj telefónov.
http://www.sk.o2.com/ludia/eshop/telefony/vypredaj-telefonov.html
možno si niekto vyberie.....:)

Celkom dobrý výber. Keby som potrebovala momentálne telefón, myslím, že si z nich aj vyberiem.;)
Inak súhlasím s tým, že ten kto nepotrebuje nejaký extra telefón a stačí mu telefón aj so základnými funkciami, tak sa dá dobre vybrať aj v akcii alebo napr.záložniach, v obchodoch s mobilmi, kde sa dajú nájsť aj nové telefońy so zárukou a sú omnoho lacnejšie ako keby sme ich "splácali" viazanosťou. Je to podľa mňa výhodnejšie pre tých, ktorý až tak veľa netelefonujú.

alla66
01.03.09, 16:20
O2 ako jediný slovenský operátor vracia zákazníkom prepadnutý kredit

Spoločnosť Telefónica O2 Slovakia je prvým a jediným slovenským mobilným operátorom, ktorý ponúka zákazníkom možnosť získať späť nevyužitý kredit. Ak zákazníkovi vyprší doba platnosti kreditu, stačí, aby si svoju predplatenú kartu dobil čiastkou vo výške aspoň 250 Sk (8,30 €). Následne mu bude okamžite pripísaný aj jeho prepadnutý kredit z posledného dobitia a zákazník ho tak môže opätovne využiť. Vrátenie nevyužitého kreditu môžu využiť zákazníci všetkých programov O2.
A už i Orange začal s testovaním, ako vrátiť kredit....zatiaľ nevydal oficiálnu správu...

Kika69
01.03.09, 16:33
Alla, tak ma predsa len pamäť neklamala. ;) Normálne sa mi O2 začína páčiť. :) Inak prepadnutie kreditu rieši aj t.č. aj ministerstvo spravodlivosti, považujú to za porušenie práv občanov.

na stránke TA3 je toho viac k tomu napísané, je k tomu aj video

http://www.ta3.com/sk/reportaze/112390_ministerstvo-spravodlivosti-prepadnutie-kreditu-je-neprijatelne

Kika69
01.03.09, 16:37
Ozaj a ste tu niekto takí, čo si k O2 preniesol aj číslo? Lebo v prípade prechodu, budem musieť "preniesť" celú rodinu najlepšie by bolo s číslom. Tiež na ich stránke som čítala, že to stálo okolo 600Sk a že vraj sa potom tá suma odčítava z faktúry. Ale sa tam na fóre sťažovali, že to odčítanie na faktúre nikde nevidia. Nemáte s tým náhodou skúsenosti?

alla66
01.03.09, 18:47
S prechodom sú niekedy problémy..
O2 Fér môžete mať aj bez toho, aby ste sa museli vzdať svojho čísla. Preneste si ho k nám aj s predvoľbou. Navštívte ktorúkoľvek O2 Predajňu a my vybavíme všetky formality za Vás.
Vaše číslo je, skrátka, Vaše. Zostaňte verní svojmu číslu a získajte bonus 16,60 € (500 Sk) navyše.

* Ak sa rozhodnete pre platbu na faktúru, zľavu 3,32 € (100 Sk) Vám postupne uplatníme pri prvých piatich faktúrach, ak ich suma presiahne 3,32 € (100 Sk).
* Ak dáte prednosť dobíjaniu kreditu, pri prvých piatich dobitiach za minimálne 6,64 € (200 Sk) získate kredit 3,32 € (100 Sk) navyše

Celý proces, vrátane komunikácie s Vašim súčasným operátorom, by nemal trvať viac ako 25 – 30 pracovných dní.
Ja mám Jednotku s prechodom na FÉR,kde mám volania za 2Sk/min.

arizona
01.03.09, 18:57
O2 ako jediný slovenský operátor vracia zákazníkom prepadnutý kredit

Spoločnosť Telefónica O2 Slovakia je prvým a jediným slovenským mobilným operátorom, ktorý ponúka zákazníkom možnosť získať späť nevyužitý kredit. Ak zákazníkovi vyprší doba platnosti kreditu, stačí, aby si svoju predplatenú kartu dobil čiastkou vo výške aspoň 250 Sk (8,30 €). Následne mu bude okamžite pripísaný aj jeho prepadnutý kredit z posledného dobitia a zákazník ho tak môže opätovne využiť. Vrátenie nevyužitého kreditu môžu využiť zákazníci všetkých programov O2.
A už i Orange začal s testovaním, ako vrátiť kredit....zatiaľ nevydal oficiálnu správu...

Mne sa to "prepadnutie kreditu" stalo minulý rok v lete. Asi to vtedy ešte nefungovalo. (žeby ich k tejto novinke inšpiroval môj od srdca napísaný list:D?)
Ale bola to asi aj moja chyba, lebo som myslela, že každých 250 sk nabitia kreditu sa počíta na 1/4 roka. (nemám skúsenosti s kartami).Takže ked nabijem raz za 1000ku, tak mám pokoj rok.
Ale vyčítala som im, že mohli aspoň informovať SMS kou, ved nešlo o pár korún...
Ale ten prenos už funguje, minule mi nabeho 40 sk z predošlého nabitia...
Len škoda, že tých 1600 mi nenabehlo doteraz:mee::rolleyes:

alla66
01.03.09, 19:27
Nikde som sa nedočítala,že sa nesmie dobíjať častejšie ako raz za 3 mesiace.... Ja som mala dobíjaný kredit v decembri a vo februári a všetko je v pohode. Mala si sa viac sťažovať.....

Kika69
01.03.09, 20:26
S prechodom sú niekedy problémy..
O2 Fér môžete mať aj bez toho, aby ste sa museli vzdať svojho čísla. Preneste si ho k nám aj s predvoľbou. Navštívte ktorúkoľvek O2 Predajňu a my vybavíme všetky formality za Vás.
Vaše číslo je, skrátka, Vaše. Zostaňte verní svojmu číslu a získajte bonus 16,60 € (500 Sk) navyše.

* Ak sa rozhodnete pre platbu na faktúru, zľavu 3,32 € (100 Sk) Vám postupne uplatníme pri prvých piatich faktúrach, ak ich suma presiahne 3,32 € (100 Sk).
* Ak dáte prednosť dobíjaniu kreditu, pri prvých piatich dobitiach za minimálne 6,64 € (200 Sk) získate kredit 3,32 € (100 Sk) navyše

Celý proces, vrátane komunikácie s Vašim súčasným operátorom, by nemal trvať viac ako 25 – 30 pracovných dní.
Ja mám Jednotku s prechodom na FÉR,kde mám volania za 2Sk/min.

Alla tie volania 2 Sk/min. máš do všetkých sietí? To je nejaká staršia akcia? Lebo ja som našla len 4 Sk/min. aj na faktúru aj na kartu.

alla66
01.03.09, 20:39
Platí to len do siete o2 (ale ja nemám po 3.minúte zadarmo) a do iných sietí je......0,13 € (3,92 Sk)
Volanie po 3. minúte
v sieti O2 Slovensko (uplatňuje sa po
prevolaní všetkých minút z prípadných
aktivovaných Extra balíčkov)
0 € (0 Sk)
Cena za SMS
na účastnícke čísla do všetkých
sietí v SR
0,06 € (1,81 Sk)
Cena za MMS
na účastnícke čísla do všetkých SR
sietí (aj na e-mail)
0,25 € (7,53 Sk)
Cena za 1 MB dát
Účtovací interval = 1 KB 0,95 € (28,62 Sk)
Karty sa volali Jednotky,alebo O2 Nová Jednotka ...dajú sa zohnať.....

Kika69
01.03.09, 20:46
Platí to len do siete o2 (ale ja nemám po 3.minúte zadarmo) a do iných sietí je......0,13 € (3,92 Sk)
Volanie po 3. minúte
v sieti O2 Slovensko (uplatňuje sa po
prevolaní všetkých minút z prípadných
aktivovaných Extra balíčkov)
0 € (0 Sk)
Cena za SMS
na účastnícke čísla do všetkých
sietí v SR
0,06 € (1,81 Sk)
Cena za MMS
na účastnícke čísla do všetkých SR
sietí (aj na e-mail)
0,25 € (7,53 Sk)
Cena za 1 MB dát
Účtovací interval = 1 KB 0,95 € (28,62 Sk)
Karty sa volali Jednotky,alebo O2 Nová Jednotka ...dajú sa zohnať.....

Díky za info.;)

janomila
01.03.09, 21:44
Aj my sme prešli od oranžových k modrým. Máme fér programy a sme maximálne spokojní. Absolútne neľutujem. Môžem len odporúčať.:)

PotPalo
01.03.09, 21:51
Počul som, že pri O2 chodia neskoro SMS-ky, vraj až 24 hod, a tiež že pri nízkom kredite neprichádzajú vôbec. Neviem, čo je na tom pravdy, prosím napíšte vaše skúsenosti. Tiež ma zaujíma, aké má O2 pokrytie siete, a ako dlho môžem ešte prijímať hovory a SMS po prevolaní (alebo prepadnutí) kreditu so službou O2 Fér (ja mám teraz Orange službu Prima, tam je to 9 mesiacov). Tiež uvažujem o prechode na O2.

alla66
01.03.09, 21:58
S SMS nie je problém,chodia v pohode,hovory môžeš príjímať koľko je platná karta(13 mesiacov),bola som v mínuse a fungovalo to.....Pokrytie siete,záleží,kde bývaš,ale je v pohode...idú cez svoju sieť i cez TM.
doplním link na sieť :http://www.sk.o2.com/ludia/novinky/551_tu-sr-potvrdil-ze-telefonica-o2-slovakia-splnila-dalsie-licencne-podmienky.html

Kika69
01.03.09, 23:14
S SMS nie je problém,chodia v pohode,hovory môžeš príjímať koľko je platná karta(13 mesiacov),bola som v mínuse a fungovalo to.....Pokrytie siete,záleží,kde bývaš,ale je v pohode...idú cez svoju sieť i cez TM.
doplním link na sieť :http://www.sk.o2.com/ludia/novinky/551_tu-sr-potvrdil-ze-telefonica-o2-slovakia-splnila-dalsie-licencne-podmienky.html

To pokrytie je celkom O.K., najmä ak to funguje aj cez T-Mobile. No ani ten nemá vždy najlepšie pokrytie. Môj syn bol pred mesiacom na lyžovačke pri Rim. Sobote a veru signál T-Mobile bol veľmi zlý, dokonca v chate žiadny.:mad: Jeho kamoš s O2 tiež nemal. A jeho spolužiaci si s Pomarančom volali v pohode.

alla66
05.03.09, 22:31
Vytiahnite staré Easy karty zo šuplíkov a skontrolujte si kredit.

T-Mobile zasiela zákazníkom tesne pred prepadnutím kreditu kvôli skončeniu jeho platnosti 1 € (30,13 Sk) ako bonus. Tým sa platnosť kreditu predĺži o tri mesiace. Zákazník dostane informatívnu SMS správu s textom: „Vazeny zakaznik, dnes ste ziskali bonusovy kredit 1 EUR, ktory Vam umozni vyuzivat vasu Easy kartu o 3 mesiace dlhsie. T-Mobile.“

Kika69
06.03.09, 00:01
Vytiahnite staré Easy karty zo šuplíkov a skontrolujte si kredit.

T-Mobile zasiela zákazníkom tesne pred prepadnutím kreditu kvôli skončeniu jeho platnosti 1 € (30,13 Sk) ako bonus. Tým sa platnosť kreditu predĺži o tri mesiace. Zákazník dostane informatívnu SMS správu s textom: „Vazeny zakaznik, dnes ste ziskali bonusovy kredit 1 EUR, ktory Vam umozni vyuzivat vasu Easy kartu o 3 mesiace dlhsie. T-Mobile.“

Alla to je nejaká novinka? :eek: Kedy to zaviedli?
Celkom sa mi to páči. Mohli to zaviesť aj skôr.

alla66
06.03.09, 10:00
Áno, je to nové...
preto chcem upozorniť všetkých, čo nepoužívajú Easy karty , nech si ich skontrolujú.
Ďalej prišla sms: Získajte dvojnásobný kredit ako bonus za prve dobitie do 31.3.2009.... (maximálne 50€ ).

Kika69
06.03.09, 10:07
Áno, je to nové...
preto chcem upozorniť všetkých, čo nepoužívajú Easy karty , nech si ich skontrolujú.
Ďalej prišla sms: Získajte dvojnásobný kredit ako bonus za prve dobitie do 31.3.2009.... (maximálne 50€ ).

Mne takéto SMS-ky vôbec neprichádzajú.:confused::(

alla66
06.03.09, 10:31
Mne končí platnosť Easy karty a chcela som ju zrušiť...Teraz neviem, či si dobijem kredit,alebo ju nechám prepadnúť....Nevyužijem ju....:eek:. komu ju podarovať?

medman88
08.03.09, 01:16
Zdravim vsetkych!
Kika chcem ti povedat, ze ja mam podobny problem presne s tym istym programom. Pred tym som mal program Relax60 a nemal som ziaden problem.Minuty som si kontroloval cez mobil a vzdy vsetko pekne sedelo. Zakaznikom som uz tiez 9 rokov a do teraz som bol vzdy spokojny, nemal som s nim ziadny problem a tak som nemal byt preco nespokojny. V novembri som vsak presiel na program ako mas ty,teda Vo velkom 100 a od vtedy sa mi zda ze podla t-mobilu volam nejak viac. Teda telefon a aj subjektivny pocit mi vzdy hovori ze som prevolal menej ako mi T-mobile napise. Vsimol som si to od vtedy ako mi zacal tento program,ale nejak ma to extra nezaujimalo. Naposledy mi vsak prisla faktura okolo 32eur a opät to nesedelo s telefonom ani s mojim pocitom,ze som tolko telefonoval.Mne sa tak zda,ako keby tam mali pol minutovu tarifikaciu.Nebol som to vsak reklamovat,lebo nemam absolutne ziadny dokaz ze som tolko nevolal,myslim si ze moje pocity a udaj na telefone nie su dostatocne dokazy.Tento mesiac som si vsak do telefonu dal aplikaciu ktora mi zaznamena kazdy hovor,stiahnem si aj vypis a budem porovnavat a pocitat ci to sedi.Dnes mi akurat zacal novy mesiac,cize pockam kym spracuju ten stary,kym sa bude dat z toho mesiaca stiahnut vypis,vsetko to porovnam a urcite este napisem co som zistil.

Kika69
08.03.09, 11:26
Zdravim vsetkych!
Kika chcem ti povedat, ze ja mam podobny problem presne s tym istym programom. Pred tym som mal program Relax60 a nemal som ziaden problem.Minuty som si kontroloval cez mobil a vzdy vsetko pekne sedelo. Zakaznikom som uz tiez 9 rokov a do teraz som bol vzdy spokojny, nemal som s nim ziadny problem a tak som nemal byt preco nespokojny. V novembri som vsak presiel na program ako mas ty,teda Vo velkom 100 a od vtedy sa mi zda ze podla t-mobilu volam nejak viac. Teda telefon a aj subjektivny pocit mi vzdy hovori ze som prevolal menej ako mi T-mobile napise. Vsimol som si to od vtedy ako mi zacal tento program,ale nejak ma to extra nezaujimalo. Naposledy mi vsak prisla faktura okolo 32eur a opät to nesedelo s telefonom ani s mojim pocitom,ze som tolko telefonoval.Mne sa tak zda,ako keby tam mali pol minutovu tarifikaciu.Nebol som to vsak reklamovat,lebo nemam absolutne ziadny dokaz ze som tolko nevolal,myslim si ze moje pocity a udaj na telefone nie su dostatocne dokazy.Tento mesiac som si vsak do telefonu dal aplikaciu ktora mi zaznamena kazdy hovor,stiahnem si aj vypis a budem porovnavat a pocitat ci to sedi.Dnes mi akurat zacal novy mesiac,cize pockam kym spracuju ten stary,kym sa bude dat z toho mesiaca stiahnut vypis,vsetko to porovnam a urcite este napisem co som zistil.

Ahoj Medman tak vidím, že nie som sama, kto má dojem, že pri prenose minút v programe vo Veľkom 100 nepasuje. Som zvedavá, ako dopadne tvoje pozorovanie po skončení zohot fakturačného obdobia. Ja mám začiatok nového obdobia od 15.3. som zvedavá ako bude pasovať prenos minút, ak ovšem dovtedy neprevolám. Lepšie, ako ich darovať T-mobilu.:D
Ale ma napadla ešte jedny vec, čo sa týka tvojho prípsevku, neviem, či si regostroval, ale pri programe vo Veľkom 100 je síce sekundová tarifikácia, ale AŽ PO PRVEJ MINÚTE. Ak sa nemýlim tak hvoror do 8 s sa ráta na sekundy a potom do 60 s sa berú automaticky ako 1 min. Takže tento program nie moc vhodné na veľmi krátke hovory. resp. to môže veľmi skresliť stav. Ja som bola tiež spočiatku prekvapená, mala som dojem, že vôbec nerozprávam a pritom som mala prevolaných už kopec minút a potom som si všimla tento fakt. Už to praktizujem tak, hlavne s manželom, že keď chcem len krátku info, tak ho prezvoním, aby zavolal späť, on má na karte sekundovú tarifikáciu a takto ušetrím značnú časť svojich voľných minút.

Kika69
24.03.09, 08:52
Tak sa vám opäť hlásim ako zakladateľka tejto témy, tento mesiac ma T-Mobile opätovne ukrátil pri prenose neprevolaných o 5 min., z 11 zostávajúcich mi preniesol len 6. Takže, keď skončí toto obdobie daňových vytlačím si výpis hovorov a pustím sa s nimi do boja. Ale zas, aby som na nich len nenadávala, tak ma aj prekvapili, lebo od 12.3. zaviedli, že ak si dobijete kredit, tak vám vrátia aj stratený kredit, ktorý sa vám stratil max pred 90 dňami. My sme mali takýto stratený kredit cca v hodnote 500 Sk pred 85 dňami, dobila som kartu manželovi aj synovi v sobotu a v nedeľu im nabehol aj ten stratený kredit. Akurát, čo sa mi nepáči, že je o tom zmienka len na ich web stránke, takže ak tam nenazriem, tak o tom neviem a len pár dní nás delilo od toho, aby sme to nestihli. Takéto sms na mobil neposielajú, len samé reklamy.:rolleyes:

Dubak2000
24.03.09, 09:01
Ja by som ich za to ze vratia kredit nechvalil. Ja mam davno pausal, ale ked som cital repd casom ze kredit zmazu tak mi to prislo ako cista zlodejina. Nevidim na to jediny dovod aby nemohli kredit drzat neobmedzene resp dohodobo v radoch rokov aj pri neaktivite. Nedavno som babke daval telefon a dobil tam hned vecsiu sumu nech to vydrzi. Ale ak som pochopil spravne tak ak nedobijem v nejakom case zas tak mi ho zmazu.

Kika69
24.03.09, 10:58
Ja by som ich za to ze vratia kredit nechvalil. Ja mam davno pausal, ale ked som cital repd casom ze kredit zmazu tak mi to prislo ako cista zlodejina. Nevidim na to jediny dovod aby nemohli kredit drzat neobmedzene resp dohodobo v radoch rokov aj pri neaktivite. Nedavno som babke daval telefon a dobil tam hned vecsiu sumu nech to vydrzi. Ale ak som pochopil spravne tak ak nedobijem v nejakom case zas tak mi ho zmazu.

S tým, že na kartách sa po istom čase prepadáva kredit a že je to zlodejina úplne súhlasím. Ja som ich chválila viac menej za to, že teraz zaviedli, že ASPOŇ ten kredit, čo prepadol v intervale 90 dní vrátia, čo doteraz nebolo, no a toto považujem o jeden krok (či krôčik:D) vpred.

cancan
08.04.09, 22:46
my sme presli k O2 z Orangu. Predtym sme s muzom prevolali mesacne aj vyse 1000,- Sk. Jam mam teraz pausal pre mna 70 a manzel O2 Fer. Usetrime teraz viac ako polovicu a volam vsade kam potrebujem. Mam este jednu Prima kartu, kde mam nulovy kredit, len tam prijimam hovory. tam mi vola par ludi, co maju z Orangu zadarmo. Asi nie som jedina s takym cislom, lebo Orange si robil prieskum - ako casto dobijam kredit, co by ma motivovalo k vyssiemu vyuzivanie a pod. to co mi ponukali, vsak bolo aj tak o nicom. nuz co, zaspali dobu...

Amidala
09.04.09, 21:55
Tiež si myslím,že je to hnusné zlodejstvo s tým prepadávaním kreditu.Ako je možné,že keď si za niečo zaplatíte plnú sumu, po určenom čase Vám to vezmú.To je akokeby ste si kúpili kilo múky, ktoré máte spotrebovať do mesiaca a pokiaľ to nespotrebujete, tak Vám ho vezmú...to je podľa mňa až protizákonné.Osobne máme s manželom paušály v T-Mobile, (v Oragne som "pretrpela" horkoťažko 2 zmluvné roky a nikdy viac), sme celkom spokojní až na občasné "chybičkyô vo faktúrach,ktoré ale ihneď vybavujem so známou, ktorá robí pre nich...osobne si tiež myslím,že O2 je najvýhodnejší.Tento rok nám končia zmluvy, uvidíme, aké budú ponuky...:rolleyes:

alla66
09.04.09, 22:21
Kredit už vracajú všetci operátori.

Kredit začal vracať ako prvý o2 ,potom Orange a nakoniec i T-Mobile. Jedinou

podmienkou je jeho opätovné dobitie.


Kredit na Vašej O2 SIM karte, ktorému uplynula platnosť, môžete získať späť. Stačí len, aby ste si dobili kredit najmenej v hodnote 6 € (180,76 Sk) a okamžite Vám pridelíme späť posledný prepadnutý štandardný kredit a bonusový kredit z dobitia cez internet alebo bankomatu. Ostatné bonusové kredity sa neobnovujú. Posledný prepadnutý kredit sa môže skladať z prepadnutých kreditov z viacerých dobití.


Službu na vracanie kreditu mal Orange pritom spustiť už 17. februára, niekoľko dní po medializácii kritiky.Kredit, ktorý expiruje, je podľa neho možné zachrániť neobmedzený počet ráz. Ak teda zákazník obnovený expirovaný kredit neminie a prepadne mu, môže si ho obnoviť znovu. Operátor nemá stanovenú podmienku minimálneho dobitia kreditu. Vráti však len kredit, ktorý expiroval 17. februára alebo neskôr.


Od 12. marca 2009 spúšťa spoločnosť T-Mobile Slovensko, a.s.automatický systém obnovenia platnosti kreditu. Pri dobití ktorýmkoľvek dostupným spôsobom a sumou (vrátane dobíjacieho kupónu) bude kredit na karte zákazníka okrem aktuálne dobitej sumy navýšený aj o všetok kredit, ktorého platnosť uplynula kedykoľvek v období 90 dní pred týmto dobitím. Navýšenie o pôvodne expirovaný kredit prebehne deň nasledujúci po takomto dobití.

Xanti
06.06.09, 10:08
Kredit už vracajú všetci operátori.

Kredit začal vracať ako prvý o2 ,potom Orange a nakoniec i T-Mobile. Jedinou

podmienkou je jeho opätovné dobitie.


Kredit na Vašej O2 SIM karte, ktorému uplynula platnosť, môžete získať späť. Stačí len, aby ste si dobili kredit najmenej v hodnote 6 € (180,76 Sk) a okamžite Vám pridelíme späť posledný prepadnutý štandardný kredit a bonusový kredit z dobitia cez internet alebo bankomatu. Ostatné bonusové kredity sa neobnovujú. Posledný prepadnutý kredit sa môže skladať z prepadnutých kreditov z viacerých dobití. O2 ma prekvapilo milo. Niekedy v septembri min. rok mi prepadlo cca 80 sk, neskoro som dobila kartu ( u O2 je dôležitý čas dobitia, nie deň prešvihla som to o pár minút vtedy ). A pri mojom poslednom dobití v apríli tohto roku sa mi kretit navýšil práve o tento prepadnutý a to som medzi tým septembrom a aprílom dobíjala viac krát kredit. Ked začali O2 vracať kredit, stále sa písalo o tom, že len ten z posledného dobitia. Takže teraz očividne vracajú asi všetko čo prepadne. :D

Kika69
20.07.09, 23:16
Opäť oživujem túto tému, som jej zakladateľkou. Zopár viet o tom, ako pokračuje zlodejstvo T-Mobilu. Aspoň mňa okrádajú viac než dosť. Hneď v úvodnom príspevku spomínam, že ma každý mesiac okrádajú pri prenose neprevolaných minút. V januári 12 min., febr.o 5, ostatné marec - rozdiel 6min, a posledné 2 mesiace úplne brutál 25 min a v júni až 41 min.!!! :eek::eek::eek: Od januára spolu 95 !!! min.
Posledné 2 mesiace ma už dožrali, tak som šla opäť reklamovať. Odpoveď na reklamáciu v SMS-ke: Oni vraj presun minút uplatňujú korektne a upozorňujú ma, že prvú min. hovoru spoplatňujú v mojom programe (Vo Veľkom 100 ) minutovou tarifikáciou a sekundová tarifikácia začína až po 1. min. Ono to ja všetko veľmi dobre viem, lenže mám ich výpisy, okrem toho si vytláčam každý mesiac spotrebované minúty a tie mi pekne sedia s faktúrou, len ten presun minút akosi nesedí.:rolleyes: Takže teraz sa pokúsim reklamovať písomne aj s prefotenými faktúrami priamo na adresu T-Mobilu a nie osobne v predajni, ako som to spravila. Tam som síce mala so sebou dôkazový materiál, ale do reklamácie sa to už nedostalo, nakoľko tam len pani sformuluje zopár viet a zašle priamo operátorovi. Hádam to dokážem, stačí len trochu matematiky a snáď nespochybnia svoje vlastné faktúry, lebo tie mi s vykázanou spotrebou sedia. Som pevne rozhodnutá ísť aj ďalej, ak mi to neuznajú, asi sa obrátim na SOI alebo kde všade by som sa mohla ešte obrátiť???
A najlepšie je, že vlani, keď som podala reklamáciu na fakturovanú čiastku a vrátili mi sumu, tak 2 mesiace mi presúvali min. správne a potom od januára to opäť začalo. A teraz mi síce reklamáciu neuznali, ale tento mesiac na obrovské prekvapenie mám presun minút správny, sedí mi to, aspoň tomu sa vytešujem. :D

bobino38
21.07.09, 07:53
SOI nič nevyrieši...daj to na telekomunikačný úrad.

Kika69
21.07.09, 08:11
SOI nič nevyrieši...daj to na telekomunikačný úrad.

Vďaka za radu, podám tú spomínanú písomnú reklamáciu a v prípade zápornej odpovede postúpim svoju reklamáciu ďalej. Som presvedčená, že teraz ma len jednoducho odbili, ako som spomínala, výpisy a moje výpočty ako dôkaz k tomu priložené neboli a fakt je zaujímavé, že tento mesiac mám prenos správny. Takže niečo som predsa len ovplyvnila. Neviem, či sú ešte aj iní klienti koho takto okrádajú, ale píšem to sem hlavne preto, aby som upozornila používateľov rovnakého programu (vo Veľkom 100), či sa im niečo podobné nestáva, lebo možno to niekto ani nesleduje a tým pádom si to ani nevšimne, že je ďalší mesiac ukrátený o voľné minúty z predošlého mesiaca.

supermario22
29.07.09, 08:45
ťažko je radiť ti, keď si sa už možno aj rozhodla. ja mám t-mobile takých 10 rokov a nemám v pláne ho meniť. aj keď aj ja som mal občas s nimi nejaké nezhody, stále sme to dotiahli k nejakej všeobecnej spokojnosti. mám aj t-com a musím povedať, že sú to úplne identické problémy - zle neúčtované; položky, ktoré som si nevybral; nesedí program a tak.
osobne si myslím, že v každej firme narazíš na rovnaké problémy. si len číslo v ich archíve a občas zlyhá systém a na tom čísle sa objavia veci, ktoré tam nemajú byť.
ale ak som presvedčený o svojej pravde, nikdy by som neustúpil. zvlášť ak som si vedomý, že pochybenie nenastalo z mojej strany.
určite je potrebné kontrolovať ich (niekedy ako keby skúšali či ťa môžu oblbnúť) a pýtať sa, pýtať sa a pýtať sa na veci, ktoré ti nesedia...

petka0000
01.08.09, 23:27
Dobrý večer,

mam alebo mala som prima kartu, dostala som sms ze mi konci platnost kreditu, len som si nevsimla datum kedy, a odvcera mi sim karta vobec nefunguje, ani volat ani prijimat sms nic, to kvoli uplynutiu kreditu?? da sa nieco aby som ziskala spat tu sim kartu?

alla66
02.08.09, 02:16
Dobrý večer,

mam alebo mala som prima kartu, dostala som sms ze mi konci platnost kreditu, len som si nevsimla datum kedy, a odvcera mi sim karta vobec nefunguje, ani volat ani prijimat sms nic, to kvoli uplynutiu kreditu?? da sa nieco aby som ziskala spat tu sim kartu?
Ak nemáš kredit, Ty sa nedovoláš, ale tebe sa dovolajú, pokiaľ je platná SIM.
Skončila platnosť kreditu, alebo SIM karty?

• kreditu, stačí dobiť uvedenými spôsobmi:
Obnova kreditu predplateným kupónom,
Obnova kreditu cez bankomat,
Obnova kreditu cez internet,
Obnova kreditu na predajnom mieste
....voláš ďalej;)

• SIM karty (má platnosť 12 mesiacov)...

skôr si myslím, že ti prepadol kredit:)

petka0000
02.08.09, 08:02
no prave si idem poslat kredit, lenze ani mne sa neda dovolat......... uvidime, dakujem za odpoved

klarissa
02.08.09, 09:12
Syn ide študovať do ČR, viete poradiť akého mobilného operátora si zvoliť, uvažujeme o vodafone, alebo O2. Má niektor skúsenosti? Ďakujem

alla66
02.08.09, 10:12
no prave si idem poslat kredit, lenze ani mne sa neda dovolat......... uvidime, dakujem za odpoved

Kedy si naposledy dobíjala kredit? Karta platí rok od posledného dobitia......Zavolaj z iného čísla operátorovi a over si, či nemáš prepadnutú SIM s tvojim tel.číslom.

alla66
02.08.09, 13:39
Syn ide študovať do ČR, viete poradiť akého mobilného operátora si zvoliť, uvažujeme o vodafone, alebo O2. Má niektor skúsenosti? Ďakujem
Skúsenosti nemám, preštuduj si ceny hovorov na Sk...klik < linky >
najlacnejší spôsob komunikácie bude cez internet, napr. Skype

http://www.vodafone.cz/osobni/sluzby_nastaveni/roaming_a_zahranici/mezinarodni_volani/

http://www.porada.sk/attachment.php?attachmentid=41542&stc=1&d=1249212924

http://www.cz.o2.com/osobni/sluzby/cenik/gsm/cely_cenik/index.html

Xanti
02.08.09, 18:37
Skúsenosti nemám, preštuduj si ceny hovorov na Sk...klik < linky >
najlacnejší spôsob komunikácie bude cez internet, napr. Skype

http://www.vodafone.cz/osobni/sluzby_nastaveni/roaming_a_zahranici/mezinarodni_volani/

http://www.porada.sk/attachment.php?attachmentid=41542&stc=1&d=1249212924

http://www.cz.o2.com/osobni/sluzby/cenik/gsm/cely_cenik/index.html


Ceny O2 cz :D http://www.cz.o2.com/osobni/sluzby/cenik/gsm/cely_cenik/index.html
Mezinárodní hovory
O2 Netcall *55 s DPH bez DPH
Zóna 1 8,90 7,48
Zóna 2 8,90 7,48
Zóna 3 19,00 15,97
Zóna 4 19,00 15,97
Zóna 5 49,00 41,18
Seznam zemí s rozdělením do jednotlivých zón je k dispozici v Příloze č. 1 (http://www.cz.o2.com/public_conver/76/8d/87/43195_40695_GSM___priloha_c._1__1_1_2007.pdf)
Svk patrí do zony 1.

U T-mobile.cz je cenník hovorov tu http://www1.t-mobile.cz/web/cz/residential/Tarify-a-ceny/CenikSluzbyT-MobileI-Call

alla66
02.08.09, 18:42
O2 Netcall *55 s DPH bez DPH
Zóna 1 8,90 7,48
Zóna 2 8,90 7,48
Zóna 3 19,00 15,97
Zóna 4 19,00 15,97
Zóna 5 49,00 41,18
Seznam zemí s rozdělením do jednotlivých zón je k dispozici v Příloze č. 1 (http://www.cz.o2.com/public_conver/76/8d/87/43195_40695_GSM___priloha_c._1__1_1_2007.pdf)
Svk patrí do zony 1.[/QUOTE]


http://www.porada.sk/attachment.php?attachmentid=41546&stc=1&d=1249231265

Xanti
02.08.09, 18:51
Super, teraz si nalepila cenník medzinárodných hovorov O2 Netcall *55 aj ked tam píšu že volanie cez internet, ale to voláš so svojho mobilu.

Tuším niekedy aj cez nášho ružového operátora sa dalo volať cez nejaké také čísielko pred predvolbou do zahraničia lacnejšie.

Cenník medzinárodných hovorov v O2 cz

petka0000
02.08.09, 22:33
v tychto dnoch budu len 3 mesiace, este neboli ked sa dobre pamatam... asi so sim kartou je nieco, bo som aj dneska poslala nan kredit a nic....

alla66
02.08.09, 22:52
v tychto dnoch budu len 3 mesiace, este neboli ked sa dobre pamatam... asi so sim kartou je nieco, bo som aj dneska poslala nan kredit a nic....
vytiahni SIMku z telefónu a vlož naspäť...ak nepomôže, vyskúšaj ju v inom telefóne...môžeš mať pokazený mobil;)

petka0000
02.08.09, 23:45
skusala som uz :) a nic, skoda, asi budem musiet kupit novy

alla66
02.08.09, 23:49
skusala som uz :) a nic, skoda, asi budem musiet kupit novy
:confused: v druhom telefóne ti SIM funguje?

netko1
03.08.09, 01:32
13.7. Účastník môže písomne vypovedať Zmluvu uzavretú na dobu neurčitú z akéhokoľvek dôvodu
alebo aj bez udania dôvodu, pričom podmienkou výpovede je uhradenie všetkých záväzkov
voči spoločnosti T‑Mobile.

neviete mi niekdo povedat ci je to v poriadku riesim taras iba teoreticku rovinu nieze by som im neplatil maju tam inkaso a stahuju si to sami. ak vie niekdo na zaklade coho si to tam dali aky zakon im to umuznuje.

marjankaj
03.08.09, 07:34
13.7. Účastník môže písomne vypovedať Zmluvu uzavretú na dobu neurčitú z akéhokoľvek dôvodu
alebo aj bez udania dôvodu, pričom podmienkou výpovede je uhradenie všetkých záväzkov
voči spoločnosti T‑Mobile.

neviete mi niekdo povedat ci je to v poriadku riesim taras iba teoreticku rovinu nieze by som im neplatil maju tam inkaso a stahuju si to sami. ak vie niekdo na zaklade coho si to tam dali aky zakon im to umuznuje.

Je to dohoda medzi dvomi stranami. Ty si svojím podpisom na zmluve súhlasil s podmienkami, a tak to platí. Iba ak by tam bolo niečo, čo odporuje nejakému zákonu. Napr. obchodný zákonník.

Kika69
07.08.09, 10:07
Tak len hlásim, že minulý týždeň som poslala svoju písomnú reklamáciu T-Mobilu. Napísala som dosť "tvrdý" list. Nemám to vo zvyku, som miernej povahy, ale ma fakt rozčuľujú. Som zvedavá, napíšem, ako som dopadla.

Kika69
15.08.09, 19:24
Tak toto je už úplne neskutočné a poburujúce. Opäť som bola odpinkaná zo strany T-Mobile, že podľa ich technických záznamov mi presun voľných minút uplatnili korektne a výpisy z internetu, ktoré som zaslala podotkli, že majú len informatívny charakter. Tak teraz som si na svoje vlastné náklady vytlačila podrobný výpis hovorov po mesiacoch a zašlem im to, presne som všetko popreratúvala. Tie mesačný výpisy sú už podľa mňa jasným a úplne logickým dôkazom, normálne som ich požiadala, aby si nad to nejaký pracovník sadol a celé to prezrel a prerátal ako ja, lebo ja už naozaj neviem...budem bojovať a bojovať, nedám sa, viem, že mám pravdu, nenechám zo seba spraviť debila.

Kika69
01.10.09, 14:33
Tak ja opäť otváram svoju tému a informujem: Pred cca 1 mesiacom som zaslala svoju 3. reklamáciu do T-Mobilu, zaslala som podrobné výpisy a žiadala, nech mi konkrétne uvedú, kde som zostávajúci počet minút prevolala, ak mi teda prenášajú menej minút.No a dnes mi prišla odpoveď, ktorá ma opätovne šokovala, naozaj som nevedela, či plakať nad ňou alebo sa smiať::mee:
dokopy pár viet v štýle: Mrzí nás, že ste nespokojná..., dôkladne sme prešetrili Vašu reklamáciu...stanoviská, ktoré sme Vám poskytli boli založené..., že som im zaslala podrobné výpisy, v ktorých som uviedla prepočet voľných minút, proste nič konkrétne, len drísty. A potom vrchol citujem: "Radi by sme Vás informovali, že pre správny výpočet uplatnenia voľných minút je potrebné uskutočniť prepočet minút v sekundách. Následne výsledný súčet sekúnd prevediete na minúty. (ako by ten čas, ktorý som prerozprávala nebol ten istý či v sek alebo v min. a rátala som to presne tak ako napísala) a vraj naďalej trvajú na svojich stanoviskách a dúfa, že mi celú záležitosť dostatočne objasnili".
Tak toto má byť kvalifikovaná a konkrétna odpoveď pracovníčky T-Mobilu - Lucie Kirschnerovej. Čakala som niečo konkrétne, ale tieto drísty ma vytočili, neviem asi tak veľa chcem za svoje peniaze.
Pravdepodobne sa držia zásad:
1. T-Mobile má vždy pravdu.
2. A keď pravdu nemá, tak platí bod č. 1:eek:

alla66
01.10.09, 17:14
Tak ja opäť otváram svoju tému a informujem: Pred cca 1 mesiacom som zaslala svoju 3. reklamáciu do T-Mobilu, zaslala som podrobné výpisy a žiadala, nech mi konkrétne uvedú, kde som zostávajúci počet minút prevolala, ak mi teda prenášajú menej minút.No a dnes mi prišla odpoveď, ktorá ma opätovne šokovala, naozaj som nevedela, či plakať nad ňou alebo sa smiať::mee:
dokopy pár viet v štýle: Mrzí nás, že ste nespokojná..., dôkladne sme prešetrili Vašu reklamáciu...stanoviská, ktoré sme Vám poskytli boli založené..., že som im zaslala podrobné výpisy, v ktorých som uviedla prepočet voľných minút, proste nič konkrétne, len drísty. A potom vrchol citujem: "Radi by sme Vás informovali, že pre správny výpočet uplatnenia voľných minút je potrebné uskutočniť prepočet minút v sekundách. Následne výsledný súčet sekúnd prevediete na minúty. (ako by ten čas, ktorý som prerozprávala nebol ten istý či v sek alebo v min. a rátala som to presne tak ako napísala) a vraj naďalej trvajú na svojich stanoviskách a dúfa, že mi celú záležitosť dostatočne objasnili".
Tak toto má byť kvalifikovaná a konkrétna odpoveď pracovníčky T-Mobilu - Lucie Kirschnerovej. Čakala som niečo konkrétne, ale tieto drísty ma vytočili, neviem asi tak veľa chcem za svoje peniaze.
Pravdepodobne sa držia zásad:
1. T-Mobile má vždy pravdu.
2. A keď pravdu nemá, tak platí bod č. 1:eek:
Neviem s akou presnosťou meria operátor čas...bežne sledujeme dĺžku hovoru - " Volala som 1 hodinu 25 minút a 36 sekúnd....ak má operátor nastavený časový systém na desatinu, stovku, alebo tisícinu sekundy, môže sa čas navyšovať. Tým pádom nie je uznaná reklamácia..Zisti si v T-Mobile, na koľko desatinných miest sa zaznamenáva čas hovorov.

Anull11
04.10.09, 12:21
ja som teraz presla od ruzovych k o2, prva faktura je o polovicu mensia ako bola obvykle. a pritom som volala priblizne rovnako. obavala som sa, ze internet bude s nimi ovela pomalsi, lebo nemaju 3G, ale pri stahovani emailov som to zatial nijako nepocitila.

aviator
05.10.09, 12:15
Mám podobnú skúsenosť, tiež som prešiel od ružových k O2 a faktúra je tretinová - miesto 50 € asi 17. Fakt je, že nesplácam telefón asi za 120 €, ale to by bolo + asi 5 € mesačne. Odporúčam.

58vlasta
06.10.09, 20:21
Tak ja opäť otváram svoju tému a informujem: Pred cca 1 mesiacom som zaslala svoju 3. reklamáciu do T-Mobilu, zaslala som podrobné výpisy a žiadala, nech mi konkrétne uvedú, kde som zostávajúci počet minút prevolala, ak mi teda prenášajú menej minút.No a dnes mi prišla odpoveď, ktorá ma opätovne šokovala, naozaj som nevedela, či plakať nad ňou alebo sa smiať::mee:
dokopy pár viet v štýle: Mrzí nás, že ste nespokojná..., dôkladne sme prešetrili Vašu reklamáciu...stanoviská, ktoré sme Vám poskytli boli založené..., že som im zaslala podrobné výpisy, v ktorých som uviedla prepočet voľných minút, proste nič konkrétne, len drísty. A potom vrchol citujem: "Radi by sme Vás informovali, že pre správny výpočet uplatnenia voľných minút je potrebné uskutočniť prepočet minút v sekundách. Následne výsledný súčet sekúnd prevediete na minúty. (ako by ten čas, ktorý som prerozprávala nebol ten istý či v sek alebo v min. a rátala som to presne tak ako napísala) a vraj naďalej trvajú na svojich stanoviskách a dúfa, že mi celú záležitosť dostatočne objasnili".
Tak toto má byť kvalifikovaná a konkrétna odpoveď pracovníčky T-Mobilu - Lucie Kirschnerovej. Čakala som niečo konkrétne, ale tieto drísty ma vytočili, neviem asi tak veľa chcem za svoje peniaze.
Pravdepodobne sa držia zásad:
1. T-Mobile má vždy pravdu.
2. A keď pravdu nemá, tak platí bod č. 1:eek:
:mad:Skús im pohroziť, že pošleš sťažnosť o prešetrenie na Slovenskú obchodnú inšpekciu. Prípadne aj pošli sťažnosť na SOI, lebo ináč Ťa budú opinkávať stále, pokiaľ sa človek do riešenia týchto prípadov nezahryzne riadne.:)

Kika69
07.10.09, 13:35
Vďaka za postrehy, som rozhodnutá to dať ďalej, buď SOI alebo Telekominikačný úrad. Našla som aj Sťažnosti.sme.sk. Pokúsim sa aj tam, ako som si všimla tam sa tiež k sťažnosti vyjadrujú priamo pracovníci zo spoločnosti.
Uverejnila som svoj problém aj na inom fóre a som poriadne prekvapená, koľko ľudí je na T-Mobile nahnevaných a koľkých podobne ako mňa okráda.

Kika69
07.10.09, 13:42
Neviem s akou presnosťou meria operátor čas...bežne sledujeme dĺžku hovoru - " Volala som 1 hodinu 25 minút a 36 sekúnd....ak má operátor nastavený časový systém na desatinu, stovku, alebo tisícinu sekundy, môže sa čas navyšovať. Tým pádom nie je uznaná reklamácia..Zisti si v T-Mobile, na koľko desatinných miest sa zaznamenáva čas hovorov.

Mnou vyrátaný čas z podrobných výpisov hovorov je v súlade s faktúrami aj so spotrebou vytlačenou z inertnetu. Takže čas sedí, s tým problémy nemám, však práve preto sa čudujem, že mi to neuznajú. Aj som poznamenala v reklamácii, že hádam vlastné faktúry nebudú spochybňovať?! :confused:
Inak, keby aj ten čas nesedel na chlp, ale to by nemohlo vydávať mesačne také veľké rozdiely napr. aj tento mesiac mám rozdiel 30 min. :cool:

Kika69
07.10.09, 13:46
Ozaj O2 má sekundovú tarifikáciu od prvej sekundy? A nemáte náhodou niekto ten program 100 min. do siete O2, ten má sek. tarif. od prvej min.? Lebo uvažujem nad balíčkom 100 min. do O2 ( v apríli po uplynutí viazanosti k nemu celkom určite prenesiem celú rodinu) V tomto programe, čo mám momentálne v T-Mobile mám prvú minútu zarátanú vždy celú, sek. tarifikácia mi začína až po uplynutí prvej minúty.

Xanti
07.10.09, 13:49
Ozaj O2 má sekundovú tarifikáciu od prvej sekundy? A nemáte náhodou niekto ten program 100 min. do siete O2, ten má sek. tarif. od prvej min.? Lebo uvažujem nad balíčkom 100 min. do O2 ( v apríli po uplynutí viazanosti k nemu celkom určite prenesiem celú rodinu) V tomto programe, čo mám momentálne v T-Mobile mám prvú minútu zarátanú vždy celú, sek. tarifikácia mi začína až po uplynutí prvej minúty.
O2 má sekundovú tarifikáciu od prvej sekundy, normálne bez balíčkov i pri balíčkoch.

Kika69
07.10.09, 15:04
O2 má sekundovú tarifikáciu od prvej sekundy, normálne bez balíčkov i pri balíčkoch.
Super.:) Diky.

Kika69
20.10.09, 17:01
Chcem sa spýtať niekoho, kto prešiel z T-Mobilu do O2, manžela som zaregistrovala na stránke O2, ako záujemcu o prenos čísla a dnes ho z O2 volali, že on má ešte kartu z Eurotelu (spred 9 rokov) a vraj si ju musí dať prepísať najprv z Eurotelu na T-Mobile a že až potom sa môže prenisť číslo. Má s tým niekto skúsenosť? Z Eurotelu nevznikol T-Mobile automaticky???

camozzi
20.10.09, 17:30
Chcem sa spýtať niekoho, kto prešiel z T-Mobilu do O2, manžela som zaregistrovala na stránke O2, ako záujemcu o prenos čísla a dnes ho z O2 volali, že on má ešte kartu z Eurotelu (spred 9 rokov) a vraj si ju musí dať prepísať najprv z Eurotelu na T-Mobile a že až potom sa môže prenisť číslo. Má s tým niekto skúsenosť? Z Eurotelu nevznikol T-Mobile automaticky???
Cesta mojej SIM karty do O2 bola nasledovna: Pred 8 rokmi som kupil v EuroTel Easy kartu, potom som s nou uz v T-Mobile presiel na pausalne programy Vianonocne hovory "nekonecno", neskor Podnikatel 90 a asi pred tyzdnom som navstivil O2 predajnu a poziadal o prenos cisla. Vsetko dopadlo ok do 5 dni a na predajni mi dali O2 kartu, ktoru som po polnoci v den D v mobile vymenil a fungujem v pohode.
Bude v tom nejaky zadrhel, ze ti kvoli tomu nemozu preniest cislo. Skus zavolat na O2 linku alebo zajdi osobne. Z EuroTelu do T-Mobile sa prechadalo automaticky, vo vynimocnych pripadoch mono trebao vymenit SIM-kartu. Na to by ta mali v T-Mobile upozorit alebo vymeit SIM-ku zdarma - ak je este aktivna.

Kika69
21.10.09, 16:33
Camozzi ďakujem za odpoveď, volala som na O2 linku, tam mi povedali, žeby to nemal byť problém, v O2 predajni mi pani povedala, že sa môže stať, že niekedy predávali karty "len tak" bez registrácie na konkrétne meno a ak by karta nebola registrovaná na naše meno, tak treba povedať v T-mobile a preukázať sa s OP, nech ju napíšu na naše meno a potom by už vraj mal byť štandardný postup bez problémov.

kkaja
10.03.10, 19:12
Ja som si dnes kúpila v O2 sim kartu s číslom. Doteraz som bola v T-mobile, tam mi končí viazanosť 30.3.2010. Oba telefóny čo mám doma mám z t-mobilu. Ten druhý je rezervný. Nová sim karta mi v ani jednom nefunguje. Po zadaní PINu mi napíše v jednom "vložte správnu sim kartu" a v druhom "nesprávna sieť". Myslela som, že telefónu je jedno na akú kartu a v akej sieti ide.

Xanti
10.03.10, 19:22
Ja som si dnes kúpila v O2 sim kartu s číslom. Doteraz som bola v T-mobile, tam mi končí viazanosť 30.3.2010. Oba telefóny čo mám doma mám z t-mobilu. Ten druhý je rezervný. Nová sim karta mi v ani jednom nefunguje. Po zadaní PINu mi napíše v jednom "vložte správnu sim kartu" a v druhom "nesprávna sieť". Myslela som, že telefónu je jedno na akú kartu a v akej sieti ide.
Bohužial ale Tmob. svoje telefony blokuje, takže musíš zainvestovať do odblokovania, resp. využiť ich klubové body a za ne dať tel. po skončení viazanosti odblokovať.

kkaja
10.03.10, 19:27
Ďakujem ti za odpoveď ... to fakt poteší ...

kkaja
10.03.10, 19:38
Ešte by som sa chcela spýtať koľko ma bude to odblokovanie stáť

alla66
11.03.10, 15:12
Ešte by som sa chcela spýtať koľko ma bude to odblokovanie stáť
ahoj, odblokovanie urobia v značkových predajniach - .*T-CENTRUM* prevažne sídliace v krajských mestách. O odblokovanie môže požiadať iba osoba, ktorá si brala telefón na akciu ...
...bez bodov Ti odblokujú za 3,95 €... Ak máš 1261 bodov doplatíš si 0,197€... 996 bodov - 0,987 €... 664 bodov- 1,975 €... 133 bodov - 3,555€

arizona
11.03.10, 15:33
Bohužial ale Tmob. svoje telefony blokuje, takže musíš zainvestovať do odblokovania, resp. využiť ich klubové body a za ne dať tel. po skončení viazanosti odblokovať.
Ked mob.operátor blokuje svoje telefóny počas 2r. viazanosti-ešte to chápem.
Ale po skončení viazanosti, je telefon vyplatený, je mojim vlastníctvom, tak by ho mal predajca bezplatne na žiadosť odblokovať nie? Nik ma nemôže predsa obmedzovať, čo si budem s mojim majetkom robiť.:rolleyes::confused:
Nie je to protizákonné?

doplnenie : http://staznosti.sme.sk/cpld/1667/TMobile-Slovensko-a-s/Viazanie-produktu-na-nakup-ineho-produktu-je-porusenim-zakona.html

Laco-monter
11.03.10, 16:34
ahoj, odblokovanie urobia v značkových predajniach - .*T-CENTRUM* prevažne sídliace v krajských mestách. O odblokovanie môže požiadať iba osoba, ktorá si brala telefón na akciu ...
...bez bodov Ti odblokujú za 3,95 €... Ak máš 1261 bodov doplatíš si 0,197€... 996 bodov - 0,987 €... 664 bodov- 1,975 €... 133 bodov - 3,555€


A to je treba zobrať do úvahy fakt, že niektoré typy MT sa NEDAJÚ odblokovať. :mee:

alla66
11.03.10, 17:20
A to je treba zobrať do úvahy fakt, že niektoré typy MT sa NEDAJÚ odblokovať. :mee:

napríklad? Keď ide zablokovať, musí ísť odblokovať :) ak sa nezadarí s kódom na predajni, posielajú telefóny do BA ...

kkaja
11.03.10, 18:26
[QUOTE=arizona;1332484]Ked mob.operátor blokuje svoje telefóny počas 2r. viazanosti-ešte to chápem.
Ale po skončení viazanosti, je telefon vyplatený, je mojim vlastníctvom, tak by ho mal predajca bezplatne na žiadosť odblokovať nie? Nik ma nemôže predsa obmedzovať, čo si budem s mojim majetkom robiť.:rolleyes::confused:
Nie je to protizákonné?



Ano, ja mám telefóny dva, ale rodičia majú asi 4 alebo 5 všetky boli braté na paušál ... a všetky sú teda zablokované :mad:. Staré by sa mali dať odblokovať jednoducho a zadarmo.

alla66
11.03.10, 18:44
Počas viazanosti ti po celé dva roky pripisujú klubové body. Ak ich použiješ na odblokovanie, máš to prakticky zadarmo, doplatíš iba pár centov.

arizona
11.03.10, 18:54
Neviem ako je to v T mobile...
Kámoška pred rokmi chcela predať svoj mobil, kt. jej zostal z predošlej akcie (orange). Kupujúci mal T mobile.
Tak zašla do Orange, kde jej bezplatne vydali kód na odblokovanie...

alla66
11.03.10, 19:04
Mala som pred 8 rokmi telefóny z Orange a už vtedy neboli blokované :)

arizona
11.03.10, 19:14
Alenka, to bol starší telefón, ktorý ešte bol blokovaný.
Viem, že O. svoje telefóny už dlho neblokuje, práve preto mi je divné, že T. stále trvá na blokovaní :confused:

alla66
11.03.10, 19:23
Myslia si, že si udržia zákazníkov... Kto je trochu šikovnejší, dokáže si sám odblokovať telefón. Na nete nájdeš presný postup...

kkaja
11.03.10, 22:42
Počas viazanosti ti po celé dva roky pripisujú klubové body. Ak ich použiješ na odblokovanie, máš to prakticky zadarmo, doplatíš iba pár centov.

Ja som si už bodíky skoro všetky minula ... ale zopár mi ešte ostalo, nič to - doplatím si ... ďakujem za odpoveď:)

hrnco
24.03.10, 12:16
Ten zablokovany telefon ma tiez celkon nahneval, hlavne, ked som odisiel do zahranicia a chcel som zmenit kartu ineho operatora. Pytalo to po mne kod, ale nenasiel som na nete nic. Vie niekto kde sa to da najst?