erik.aragorn
03.11.09,06:49
Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
bobino38
03.11.09,06:00
čítal si podmienky registrácie?????
erik.aragorn
03.11.09,06:06
hej, zbezne ale nikde som si nevsimol nieco take
bobino38
03.11.09,06:20
...pokial si nikde nečítal, že po registrácii si povinný platiť registračný poplatok, tak sa nemusíš ničoho obavať.
erik.aragorn
03.11.09,06:29
ale: Ďakujeme za prejavenú dôveru a za využívanie služieb na našom portáli. Dovoľujeme si Vám vyúčtovať prístup ku portálu
www.basne-portal.sk za prvý rok na základe Všeobecných obchodných podmienok. Vaše prihlásenie bolo uskutočnené
dňa 06.08.2009 .Platba podľa VOP rok vopred.

Faktúra je splatná do 14 dní odo dňa vystavenia. V prípade oneskorenia úhrady fakturovanej sumy je poskytovateľ oprávnený účtovať zákazníkovi úrok
z omeškania vo výške 1,08% z účtovanej sumy za deň oneskorenia. Ďakujeme za využívanie našich služieb.

Kde to tam bolo? nieco take, ze musim platit?
Mne prisla elektronicka faktura na zaplatenie.
erik.aragorn
03.11.09,06:31
Dodávateľ: Faktúra č.: 4400623
Pro Content s.r.o.
(Daňový doklad)
Námestie SNP 3
97401 Banská Bystrica
Variabilný symbol: 4400623
Konšt. symbol: 0308
Číslo objednávky:
IČO: 44840705
Dodací list č.:
DIČ: 2022848377
neplatca DPH
IČ DPH:
Odberateľ:

Dátum dodania: 02.11.2009
971 01 Prievidza
02.11.2009
Dátum vystavenia:
Dátum splatnosti: 15.11.2009
Forma úhrady: prevodný príkaz
Peňažný ústav: ČSOB, a.s.
Nitra
Pobočka:
Prevádzka: