PORADA.sk
PORADA.sk

Klikne pre zoradenie od najlepšej odpovede: : Stvrtrocny vykaz - platca DPH podla §6a

grasKO
10.04.10, 18:00
Dobry den,

na podanie prveho stvrtocneho vykazu zostava uz par dni, podat ho treba do 20. aprila pokial viem.

Som student zivnostnik a som neplatca DPH, ale som registrovany podla §6a ako platca DPH (dodavatel sluzby do zahranicia).

Je iba jedna firma pre ktoru som dodaval sluzby do zahranicia, takze by to nemalo byt narocne. Vobec sa v tejto problematike nevyznam a potrebujem poradit na otazky:

1.) Kde to mam podat na tej stranke Drsr.sk? Mam tam uz konto vsetko, len neviem kde.
2.) Co tam mam vsetko zadat, zevraj IC alebo DIC tej firmy komu som dadal sluzbu, este aj nieco ine?
3.) Za ake obdobie to je? 1.1 do 31.3?
4.) Je este nieco dolezite, co by som mal vediet a urobit?

Budem velmi velmi vdacny, ak sa tu najde niekto ochotny poradit.

Vopred dakujem za akukolvek pomoc.

domenico.office
10.04.10, 18:56
1. V tvojom konte klikneš na DIČ, v ľavom navigátore podanie dokumentov, v prázdnom riadku si vyberieš Súhrnný výkaz pre rok 2010, pod tým je elektronické podanie, otvorí sa ti nové okno, v ňom klik na pokračovanie, vygeneruje sa ti SV. Všetky údaje o svojej firme budeš mať vyplnené, vyplníš zdaňovacie obdobie 1 štvrťrok, rok 2010, vyplníš bunku, kde je hodnota dodaných služieb celkom, hneď vedľa toho je bunka, tam zadáš 1 a vyplníš dátum, v kalendáriku je červený. Na spodu prvej strany je pokračovanie na druhé strany, vyplníš kód štátu, DIČ odberateľa, v tretej hodnotu služby a v štvrtej bunke kód 2. Na spodu máš označiť, označíš, vytlačíš si kricí list a odoslať. Kricí list do 5 dní doručíš na DÚ.
2. Odpoveď v 1.
3. 1.1.2010 - 31.3.2010. Vo výkaze to bude prvý štvrťrok.
4. Dôležité je, aby si mal v PC nainštalované potrebné. Všetko nájdeš na stránke drsr.sk v elektronickej komunikáci.

grasKO
13.04.10, 18:46
1.) Och, ja musim mat nieco nainstalovane na PC? A co?
O tom pocujem prvy krat.