gabika2001
28.04.10,19:57
mám problém: dala som zamestnávateľovi žiadosť o skončenie prac. pomeru dohodou- tu je znenie:
Microsoft Word - ASE8.rtf Vec: Žiadosť o skončenie pracovného pomeru dohodou
Dňa 01.09.2003 som s Vami uzatvorila pracovnú zmluvu, na základe ktorej vo Vašej spoločnosti pracujem ako čalúnnička.
Žiadam o skončenie pracovného pomeru dohodou na vlastnú žiadosť ku dňu 30.06.2010, v zmysle § 60 Zákonníka práce bez udania dôvodu.

-dnes mi dal odpoveď že moja žiadosť je neplatná, nakoľko formulácia nie je so zákonníkom práce a príslušným paragrafom, ako mám napísať tú výpoveď ??kde som spravila chybu??:mee:
chcem skončiť dohodou lebo na výpovednú lehotu 3 mes. nemám čas a nervy
Tweety
28.04.10,18:21
mám problém: dala som zamestnávateľovi žiadosť o skončenie prac. pomeru dohodou- tu je znenie:
Vec: Žiadosť o skončenie pracovného pomeru dohodou
Dňa 01.09.2003 som s Vami uzatvorila pracovnú zmluvu, na základe ktorej vo Vašej spoločnosti pracujem ako čalúnnička.
Žiadam o skončenie pracovného pomeru dohodou na vlastnú žiadosť ku dňu 30.06.2010, v zmysle § 60 Zákonníka práce bez udania dôvodu.

-dnes mi dal odpoveď že moja žiadosť je neplatná, nakoľko formulácia nie je so zákonníkom práce a príslušným paragrafom, ako mám napísať tú výpoveď ??kde som spravila chybu??:mee:
chcem skončiť dohodou lebo na výpovednú lehotu 3 mes. nemám čas a nervy
Ten § je správny, len tá formulácia na vlastnú žiadosť je tam zbytočná. Zrejme s dohodou nesúhlasí. Ak nebude súhlalsiť PP sa týmto spôsobom nemôže skončiť.
gabika2001
28.04.10,18:25
nesúhlasí s mojím odchodom lebo za takú almužnu mu nikto tam robiť nebude, ako by som to mala teda spraviť tak aby som tam už dlho nebola??
ivka70
28.04.10,18:29
nesúhlasí s mojím odchodom lebo za takú almužnu mu nikto tam robiť nebude, ako by som to mala teda spraviť tak aby som tam už dlho nebola??
Dat riadnu vypoved (ked das vypoved ty, je vypovedna doba 2 mesacna) a pocas vypovednej doby ochoriet :D
drobeceva
28.04.10,18:31