marek1988
07.10.10,10:34
Dobry den vam prajem.Neviem ci pisem na spravnu rubriku ale inu vhodneisiu mojej otazke som nenasiel.
Prosim o radu aku pozicku ci uver a kde v akej banke ak viete poradit mam zobrat ked chcem kupit pozemok do 10 tisic euro a zacat stzavat dom .Pracujem ako zdravotnicky opatrovatel v rakusku , chodim na dvoj tyzdnove turnusi , kazde dva tyzdne plat mam dobry a splacat by som bol schopny aj ked radsej dlhsie a pomalsie po mensich splatkach.
mam zobrat uver lebo si myslim ze stavanie domu casom hrubu stavbu potrebzujem a s platu ktory mam by som dalej mohol dokupovat dalsie potrebny material na dostavanie domu potrebujem peniaze v podstate teraz na kupu pozemku a stavbu hrubej stavby co mi staci 500 tisci korun este slovenskych v prepocte.Prosim vas o radu .dakujem Vam
Stanislav 1975
07.10.10,08:42
Nooo, moc si vyberať nemožeš( ak vobec budeš mať z čoho)-tie zahraničné príjmy naše banky moc neuznávajú...
marek1988
07.10.10,09:32
nepoznas niekoho kto by mi v tom vedel poradit dokladne a najspravnejsie aj za penaznu hotovost samozrejme?dakujem ti
marko182
07.10.10,09:40
Nechcem robit reklamu, kedze osobnu skusenost nemam, ale mozes skusit napriklad Hypocentrum. Na stranke pisu, ze sluzby poskytuju bezplatne, takze nemas co stratit. Ale urcite je na trhu mnoho inych firiem alebo jednotlivcov. Staci trochu pogooglit.
katarina.j
07.10.10,10:04
nepoznas niekoho kto by mi v tom vedel poradit dokladne a najspravnejsie aj za penaznu hotovost samozrejme?dakujem ti
Hlavne pozor si daj na podvodníkov. Viem, že to nemá nik napísané na čele, ale aby si nedal niekomu peniaze do vetra za nič a ani pôžičku/úver nevybavíš....dnes je takých veľa....dôveruj, ale preveruj...
marleau
07.10.10,10:18
"aka pozicka je vyhodna ci uver?"

mimotemyUž splatená.mimotemy
220870
07.10.10,10:43