lienocka001
19.11.10,14:28
Poradaci, viem ze sa to tu riesi po roznych temach.. ale chcela by som sa na to pozriet komplexne..


ide o poschodovy domcek kompakt 602 / bez stresnych okien/ zvacsovali sme plochu okien. hrubka obvodovych stien je 300 tehla P+D, okna trojsklo od fenestry to geneo

otazky
1. Postaci hrubka zateplenia vonkajsich obvodovych stien 20 cm polystyrenu
2. Kolko cm izolacie pod strechu treba zvolit? rozmyslame nad 10 cm + 18 cm krizom? Potom chceme dat aj tu parozabranu
3. Kde vsade je este parozabrana potrebna? / ja som laik
4. Aku hrubku izolacie eps do podlahy zvolit?
5. Nechceme nejake tie zemne registre a pod. ale chceli by sme to vynutene vetranie / rozmyslame nad tym od schiedela, alebo nilan, helios/ co dat ak chceme len vetrat tym ja sa totiz obavam toho ze to bude cele moc utesnene a budu sa tvorit plesne...

Bude tam aj krb s externym privodom vzduchu...
andiablo
19.11.10,13:36
1. záleží na tebe aké chcemať tepelné straty. Musíš to brať komplexne. Aké budeš mať okná a ako zaizolaovanú strechu. Izolácia by mala byť nadimenzovaná približne rovnako.
2. Skor 16cm medzi krokvy a 18 krížom
3. no parozábrana sa dáva ri zateplení podkrovia pod SDK. viď.
http://www.ostavbe.sk/fotoserial-ako-som-robil-sadrokarton-t56.html
http://www.ostavbe.sk/sitemap.php?forum=26
4. Ja som za 15cm EPS 100
5.nepoznám neviem
deli.
19.11.10,14:28
Poradaci, viem ze sa to tu riesi po roznych temach.. ale chcela by som sa na to pozriet komplexne..


ide o poschodovy domcek kompakt 602 / bez stresnych okien/ zvacsovali sme plochu okien. hrubka obvodovych stien je 300 tehla P+D, okna trojsklo od fenestry to geneo

otazky
1. Postaci hrubka zateplenia vonkajsich obvodovych stien 20 cm polystyrenu
2. Kolko cm izolacie pod strechu treba zvolit? rozmyslame nad 10 cm + 18 cm krizom? Potom chceme dat aj tu parozabranu
3. Kde vsade je este parozabrana potrebna? / ja som laik
4. Aku hrubku izolacie eps do podlahy zvolit?