stych
12.03.11,19:50
Som totálny začiatočník:cool:. Konečne mám záhradu, už aj pokopanú a začala som si sadiť plánty. Kaleráb, paradajky a papriku.
No je to katastrofa:eek:. Rastlinky sú tenké a vysoké, také chúdiatká. Dočítala som sa , že aj keď majú dosť svetla, aj vlahy, tak mi budú takéto pretože mám doma teplo. Nemám ich kde inde sadiť. Tak mi nezostáva nič iné, len ich vo vhodnom období vysadiť von, priamo do záhrady.
Je možné si aj v paneláku vypestovať dostatočne silné plánty? A keď tak aký zvoliť postup.
arizona
12.03.11,19:12
Mozes pestovat aj na cinziaku,ale asi treba stlmit radiator ;)

A kaleraby maju radsej chladno. Ja ich sadim uz vo februari do nevykurovaneho sklenika, tam mam vzdy pekne silne rastlinky, lebo na parapete v dome su tiez iba slabe. Vadi im teplo.

Skus ich vzpruzit hnojivom Crystalon start.

Viac rad najdes v starsej teme http://www.porada.sk/t136955-balkonove-paradajky.html
avonboy
12.03.11,19:43
alebo ix vysievaj trosku neskor
stych
12.03.11,21:18
alebo ix vysievaj trosku neskor

Takže skúsim ešte raz vysiať a hodím ich na balkón a keď budú hlásiť silnejšie mrazy , tak ich šupnem na noc dovnútra. Nebude to pre nich horšie? Možno už teraz nebude mrznúť?
avonboy
12.03.11,21:35
vysvetlivka: x=ch
ja som dnes zasial baklazan a nexal som ho v kuxyni-vyxodne slnko, v noci prijemne xladno ale nie mrazivo ako vonku a cez den prijemne teplo-podotykam byvam s rodicmi na cinziaku, a nexcem aby planta iba vybehla, xcem aby bola dostaatocne silna...a pokial bude vonku prijemne tak na obed mozem postupne davat koxlik kde som predsadzal na slnko aby sa podporil rast-samozrejme nesmie sa zabudat na mierne zalievanie!
ja to takto praktizujem a doteraz vyrastlo vsetko co som zasadil:-) drzim palce vyskusaj este dobra rada: zemina by mala mat izbovu teplotu=nexat ju v miestnosti aspon 12hod aby nebola velmi studena, byva to sok aj pre semena
Valcake
12.03.11,22:37