KrakoPa
28.06.11,07:59
Vedel by mi niekto poradiť s problémom tlače cez makro v Exceli. Pri zadaní tlače vytlačí len formátovanie tabulky a text v tabulke nie . V čom môže byť príčina ? nepomôhlo ani preinštalovanie SW Excel .
marjankaj
28.06.11,07:51
Vedel by mi niekto poradiť s problémom tlače cez makro v Exceli. Pri zadaní tlače vytlačí len formátovanie tabulky a text v tabulke nie . V čom môže byť príčina ? nepomôhlo ani preinštalovanie SW Excel .

Asi bude chyba v tom makre.:cool:
KrakoPa
28.06.11,08:33
Dobrý deň, ďakujem za skorú reakciu.
Ja som len samouk bez školení, ale makrá sa snažím využívať maximálne. Som už penzista a takto si trénujem mozog. Použil som dve varianty makra pre tlač :

ExecuteExcel4Macro "PRINT(1,,,1,,,,,,,,2,,,TRUE,,FALSE)"
alebo
'ActiveWindowSelectedSheets.PrintOut Copies:=1, Collate:=True

a niekedy to ide niekedy nie. Ak viete poraďte !
ďakujem !!
sthruska
28.06.11,09:06
Nie je potrebné pred tlačou prepočítať/aktualizovať všetky listy?
marjankaj
28.06.11,09:17
Dobrý deň, ďakujem za skorú reakciu.
Ja som len samouk bez školení, ale makrá sa snažím využívať maximálne. Som už penzista a takto si trénujem mozog. Použil som dve varianty makra pre tlač :

ExecuteExcel4Macro "PRINT(1,,,1,,,,,,,,2,,,TRUE,,FALSE)"
alebo
'ActiveWindowSelectedSheets.PrintOut Copies:=1, Collate:=True

a niekedy to ide niekedy nie. Ak viete poraďte !
ďakujem !!

Chýba ti tam bodka.

'ActiveWindow.SelectedSheets.PrintOut Copies:=1, Collate:=True
KrakoPa
28.06.11,09:33
Ďakujem za odpoveď,
ako samouk vytváram makrá tak, že si dám "nové makro/tlač/zastaviť makro" a takto vytvorené makro použijem a spúšťam vloženým talčítkom, ku ktorému priradím vytvorené makro. Vtip je ale aj v tom, že keď spustím "rýchlu tlač" alebo aj tlač cez súbor/tlač tak to niekedy vytlačí a niekedy nie !
Bodku do makra doplním a skúsim.
KrakoPa
28.06.11,09:42
A ako na to ?