Drobec4
20.07.11,17:24
Dobrý deň,

Poprosím o radu ako "sieťkovať" podkrovnú izbu?
Nie som stavbár, ale čaká ma tento úkon, tak by som poprosil o profi radu.
Ďakujem za radu :)
220870
20.07.11,15:43
Nechápem.Čo idete sieťkovať a prečo?
Drobec4
20.07.11,15:49
sieťkovať treba minimálne spoje sadrokartónov, nakoľko sú tam praskliny ( daná miestnosť , bola v "surovom" stave zopár rokov, čiže tie spoje sadrokartónov treba zasieťkovať). alebo sa mýlim ???
220870
20.07.11,16:10
Sieť nie .Používa sa na to páska ktorá sa vkladá do tmelu.Ostré kúty sa buď vyrežú a vysádrujú + páska ,alebo tmelia akrylovým tmelom.Sadrokarton aj keď niekoľko rokov stál by nemal byť popraskaný.
Drobec4
20.07.11,16:16
Ja som laik, ide mi hlavne o to , či teda bez sieťkovania, dokážem na sdk natiahnúť drsnú omietku?
Ďakujem
220870
20.07.11,16:19
Tým ste mali začať.V tom prípade penetračný náter,lepidlo a štuková omietka.Omietka sa nedá aplikovať priamo na SDK.Najskôr je nutné celoplošné natrieť lepidlom.
Drobec4
20.07.11,16:26
Ospravedlňujem sa :)
Tak si to zhrniem, ak tomu dobre rozumiem:
Najprv nedostatky sa odstránia akrylom, alebo páska + tmel a v nasledujúcej fáze penetračný náter,lepidlo a štuková omietka?
Správne som to pochopil?
Ďakujem
220870
20.07.11,16:39
Nie pokiaľ idete dávať štukovú omietku tak to čo som písal v prvých príspevkoch neplatí.
Pri omietke ako povrchovej úprave je zloženie :penetračný náter,lepidlo+ sieť a štuková omietka.
Drobec4
20.07.11,16:42
Ďakujem za radu...
Ešte ma posledná vec napadá, v tých "zlomoch" (viď foto), mám tu sieťku ohnúť a potom ju prekryť (čo ja viem cca 10 cm), alebo ako to mám spraviť ?
220870
20.07.11,16:46
Sieť musíte zohnúť.Musí prekrývať všetky spoje rohy a kúty .V týchto miestach nesmie byť prerušená.
Drobec4
20.07.11,16:48
Ďakujem za rady :)
tom_NR
20.07.11,19:41