gerlach
20.07.11,20:54
Zdravim vas chcel by som sa informovat ohladom invalidity na chorobu koxatroza 2 a mam aj vydrete platničky L4 L5 za odpoved vdaka
legolas
21.07.11,06:30
..skús si prečítať totofórum • Zobrazenie témy - SM a koxatróza
martuli
21.07.11,07:18
Dolezity je problem, nie diagnoza, pretoze, mat nalez na rtg a ct nemusi znamenat zakonite, ze mam aj fyzicky problem. Pochabujem, ze to prejde cez komisiu.
gerlach
21.07.11,09:26
Dolezity je problem, nie diagnoza, pretoze, mat nalez na rtg a ct nemusi znamenat zakonite, ze mam aj fyzicky problem. Pochabujem, ze to prejde cez komisiu.
takže mam problem pri chôdzi cca 50 - 100 metrov a citim klb akedže mam aj vydrete platničky doslova to niekedy ta pali že sa musim zastavit a bud sa o niečo opriet alebo si na chvilu sadnut a pracujem ako želieziar čiže vetšinu dna som zohnuty a pohybujem sa po roxoroch hrubky cca 12- 16 mm čo je dost na udržiavanie rovnovahy musim niekedy doslova balansovat kto to videl ako sa to robi bude vediet že mam pravdu
vcielkaisr
21.07.11,09:46
Bohužiaľ to nezáleží od toho či to my chápeme,podaj si žiadosť a apeluj na posudkového lekára argumentami , ale oni sa riadia podĺa určovania miery funkčnej poruchy č 4 prílohy zákona o soc.poistení http://www.socpoist.sk/zakon-o-socialnom-poisteni-c-461-2003-z-z-v-zneni-neskorsich-predpisov/697s
martuli
21.07.11,11:10
takže mam problem pri chôdzi cca 50 - 100 metrov a citim klb akedže mam aj vydrete platničky doslova to niekedy ta pali že sa musim zastavit a bud sa o niečo opriet alebo si na chvilu sadnut a pracujem ako želieziar čiže vetšinu dna som zohnuty a pohybujem sa po roxoroch hrubky cca 12- 16 mm čo je dost na udržiavanie rovnovahy musim niekedy doslova balansovat kto to videl ako sa to robi bude vediet že mam pravdu

Ved vyskusaj, pracu mas pomerne namahavu, mozno natrafis na normalneho posudkara, ale prilis si nerob velke nadeje, aby si nebol sklamany.
pasuliatko
21.07.11,12:43