barancik
07.08.11,10:24
Pri čistení pracovnej plochy som nedopatrením "zahodil" do koša ikonu "Tento počítač". Keď som to zistil, všetky "zahodené" ikony, resp súbory sú v koši a je ich možné obnoviť, len "Tento počítač" nie je v koši. Ako vy som mohol ikonu dostať späť na pracovnú plochu. Vopred ďakujem, len pripomínam, že som laik do PC.
Stefan2005
07.08.11,09:01
Pri čistení pracovnej plochy som nedopatrením "zahodil" do koša ikonu "Tento počítač". Keď som to zistil, všetky "zahodené" ikony, resp súbory sú v koši a je ich možné obnoviť, len "Tento počítač" nie je v koši. Ako vy som mohol ikonu dostať späť na pracovnú plochu. Vopred ďakujem, len pripomínam, že som laik do PC.

keby sa uviedol operačný systém, ktorý používaš, bolo by to jednoduchšie.

Riešenia:
Pre Windows XP: http://support.microsoft.com/kb/279769/cs
Pre Windows Vista: http://support.microsoft.com/kb/810869/cs

Hoci píšeš že si laik - mne to ako docela zbehlému užívateľovi ani nechýba táto ikona, neviem za akým účelom ju potrebuješ...
jaros5
07.08.11,09:08
A načo ho mať na ploche, ked ho mam v ponuke štart ...
barancik
07.08.11,09:31
keby sa uviedol operačný systém, ktorý používaš, bolo by to jednoduchšie.

Riešenia:
Pre Windows XP: http://support.microsoft.com/kb/279769/cs
Pre Windows Vista: http://support.microsoft.com/kb/810869/cs

Hoci píšeš že si laik - mne to ako docela zbehlému užívateľovi ani nechýba táto ikona, neviem za akým účelom ju potrebuješ...

Problém mám už vyriešený a ozaj si Vážim Tvoju snahu pomôcť mi. Ja viem, že rôzne funkcie je možné vyvolať, resp. dostať sa k ním viacerými spôsobmi, no od začiatku som si zvykol dostať sa napríklad na D disk alebo vloženému USB kľúču cez ikonu Tento počítač. Považoval som tento spôsob za najpohodlnejší pre mňa a iné spôsoby som neriešil. Pravdupovediac, ani neviem ako sa inak dostať na disk D, preto som prosil o pomoc.
barancik
07.08.11,09:38
Mne dokonca vadí mať veľa ikoniek na ploche ,,,