clare11
09.09.11,17:13
Dobrý deň!
Mám doma mikrovlnný internet od jedného prevádzkovateľa, káblom napojený na stolový PC.- Kúpila som si notebook a chcem ho tiež pripojiť na internet, ale nie cez kábel. V notebooku je zabudované wifi. Prevádzkovateľ internetu mi povedal, že potrebujem u neho zakúpiť ďalšie zariadenie za 29 € a oni mi to nainštalujú. Chcem sa opýtať, či je aj iná možnosť. napr. zakúpiť si nejakú sieťovú kartu alebo router,... a komu potom budem platiť za pripojenie.
Som v tomto laik, tak ma tak prosim berte :-).
tw0face
09.09.11,15:23
ahoj

ak si laik, tak za 29e ked ti to spojazdnia tak ta neokradnu

ano, potrebujes na to router, kabel ktory ide teraz tebe do pocitaca by isiel do routera a na router by si zapojila svoje pc aj notebook (ci uz cez kabel alebo wifi neni podstatne, akurat teda musis mat taky router ktory podporuje aj wifi ak to chces cez wifi..co je dnes uplne standardna vec)

taky obyc domaci router stoji okolo 20e, a ked ti to este aj nastavia..ako vravim..neni to ziadna svatokradez :) kludne nechaj ich to spravia..a nemusis si robit starosti s tym aky router kupit a kto ti to nastavi :)
misoft
09.09.11,15:30