luja5
24.09.11,10:10
Dobrý deň, chcela by som poprosiť o radu.
Okrem staršieho notebooku mám aj nový, ktorý funguje cez router a ktorý len postupne začínam používať. U web-stránky "Pauzička" mi však neakceptuje prihlasovacie údaje (meno a heslo), ktoré som zadala pri registrácii na staršom notebooku. V prípade registrácií na iných stránkach tento problém nemám. Meno a heslo sú správne. Po ich zadaní ma stránka na nič neupozorní a príslušné kolonky len naďalej zostávajú prázdne. Nevyžaduje to odo mňa ani nové meno či heslo, ani ma to nevyzýva na registráciu.
Vie mi niekto poradiť, v čom môže byť problém? Som len laik-užívateľ, tak bez Vašej pomoci sa budem asi ďalej hrať :cool: na "Pauzičke" len na staršom notebooku, kde je to o.k.
Ďakujem a želám Vám všetkým pekný deň.
Vlado40
24.09.11,10:34
Nezostala si na staršom NTB stále prihlásená a preto sa na novom nedá prihlásť?Skús sa riadne odhlásiť a potom sa prihlás na novom.
misoft
24.09.11,10:54
luja5: pozri sa pri prihlásenom vstupe na starom NB, či po pripojení na novom NB už nie si pripojená (prihlásená) na stránke. Stránka totiž neberie IP adresy notebookov, ale IP adresu routera.
BTW: niekedy som vyskúšal sa prihlásiť na Poradu (som za routerom) klasickým PC (stolným), potom som išiel NB a už som bol prihlásený na Porade.
Flinstone
24.09.11,19:22
tiež je možné ak v hesle máš Z alebo Y že máš na NB nastavené rozdielne klávesnice. Napr. na jednom Slovenská (QWERTZ) a na druhom Slovenská (QWERTY) a tak heslo nieje zadané správne
luja5
25.09.11,05:11
Ďakujem Vám všetkým za rady. Skúšala som to rôznym spôsobom, dávala som si pozor, stále mi na novom NTB neakceptuje meno a heslo a je to celé pre mňa záhada :rolleyes:.