bambulka080
18.10.11,09:51
Ahojte. Som tu ešte nová tak neviem ako to funguje ale chcela by som sa opýtať ohľadom stavebných prác či máte niekto skúsenosti. Je možné po vykonaní stavebných úprav na dome nezaplatiť celú sumu ktorú si firma účtuje za svoju prácu aj napriek tomu že to neurobili dobre a cena je skoro trojnásobok ceny ponuky ktorú nám dávali na začiatku?
Som z toho zúfalá tak mi prosím poraďte čo mám robiť. Nemám s tou firmou žiadnu zmluvu.
pepsikova
19.10.11,05:43
..no keďže si sa nepoučila a dala si firme zákazku bez zmluvy, musíš teraz sama uvážiť, na čom ste sa dohodli a ak firma neurobila všetko tak, ako si si priala, dojednať cenu,prípadne i nápravu s tým, s kým si ústne dojednávala práce...vysvetliť, čo neurobili a čo je zle a ak chcú dohodnutú sumu, nech to napravia...ak nie, nezaplať...(zavolala by som si nejakého odborníka, čo tomu rozumie, aby si mohla silnejšie argumentovať-nakoniec, firma tiež nemá s tebou žiadny papier:)
arizona
19.10.11,06:13
Ak si nemala s firmou nejaku zmluvu ani vopred vyratanu cenovu kalkulaciu, tazko sa ti bude nieco dokazovat.
Mali ste aspon dohodnute to, ze kazde navysenie ceny musite odsuhlasit?

"Co je psano, to je dano" je stale platne, lebo inak sa tazko budes domahat svojej pravdy...
Najlacnejsia ponuka je nie vzdy najvyhodnejsia...zial, ludia su nepoucitelny...
Braňo
19.10.11,06:16
Určite by som nezaplatil ani celú dohodnutú sumu, nieto trojnásobok. Časť sumy by som podmienil opravou vykonaných prác a vyplatil by som ich až po kvalitnej oprave.
adi11
19.10.11,06:28
..ked nie si spokojna s vykonanim prace, tak nepodpis prevzatie supisky vykonanych prac a ziadaj napravu a zdovodnenie navysenia ceny..
bjuty smis
19.10.11,08:55
no , tak isto, ako sa tebe bude ťažko niečo dokazovať, bude sa ťažko dokazovať aj im, takže sa hned nelakaj...ty sa nikam neponáhlaš, oni chcú peniaze......