APU
19.10.11,13:58
Prajem pekný deň
Klient si dal nalepiť na fasádu čierny prírodný kameň a objavili sa na ňom výrazné biele stekance. Kameň obsahuje železo a preto sa až tak nečudujém hrdzavým fľakom, ale biele stekance sa zatial nikomu nikde neobjavili. Neviete poradiť o čo by mohlo ísť? Len typujem že by sa mohlo vyplavovať lepidlo, ale je to len dohad. fotka je v prílohe
Má niekto skúsenosti. Som ochotný zaplatiť aj odborníka, čo určí príčinu javu.
Ďakujem
220870
19.10.11,19:29
Je to soľ vyplavená z nekvalitného betónu.Lepidlo aj to najhošie nebude obsahovať toľko nečistôt.
jezo421
20.10.11,03:25
Kameň obsahuje železo a preto sa až tak nečudujém hrdzavým fľakom
Hrdza nebude skor z toho stlpika? Vyzera to ako zabetonovany jakel...
APU
20.10.11,06:37
To znie múdro. Lenže ono sa to prejavilo aj na fasáde domu -čo je už zase diskutabilnejšie. Rovnaké biele stekance. Stavba je zrejme rekonštrukciou, ale to som si nie istý, lebo ja som ju nerobil -tak možno nekvalitný cement?
220870
20.10.11,16:28
Môže byť viacero vecí.Stačí ak do betonu dávali špinavú vodu v ktorej si umývali vercajch špinavý od vápna alebo maliari štetky od farby.Mohli mať nekvalitný štrk špinavý od hliny nevhodný štrk z lomového kameniva ...............
APU
21.10.11,05:50
Tak to je dosť možné. Máte s tým už nejaké skúsenosti? Aká je vaša profesia? Nech viem čie argumenty budem pri diskusii používať. Vďaka
pepsikova
21.10.11,06:05
Tak to je dosť možné. Máte s tým už nejaké skúsenosti? Aká je vaša profesia? Nech viem čie argumenty budem pri diskusii používať. Vďaka.

mimotemy..tak 220870 môžeš veriť stodvestopercentne, je to odborník...
miki langoš
22.10.11,16:28
môj názor a moje skúsenosti s tím to problémom na kameni je veľmi ale veľmi neodborne nastriekané priam odflaknuté .
APU
25.10.11,07:42
Ako to myslíš? Máš namysli lak na kameni? Nad tým som už tiež uvažoval.
Vďaka
coronet
26.10.11,16:35