ladislavmlynar
20.11.11,15:07
ahoj ludia mam problem s mojim notebokom asi 2,5 roka starím.ked ho chcem vypnúť cez štart tak začne vypínať stmavne objavi sa modra plocha a na nej žlté písmenká a počitač zase začne nabiehať.sem tam sa počas hovoru na skype vypne ale to urobil asi len 3 krat.neviem či mu zašibkalo ale mne už začína z neho a bojím sa že príde nemalá investícia na nový čo by som moc nerad.vopred dakujem za rady a názory.Laco:(
KoxXxo
20.11.11,16:23
2,5 roka- to je ešte mladý. Treba iba vykonať generálku.
ladislavmlynar
21.11.11,18:48
akú generálku?čo básnik hovorí touto vetou?mám tam aj obnovu systému,dokonca mi začal písať že mám len 3gb zo 4gb ram.tak poprosím o širšiu odpoved nakolko som lajk a amatér v jednom.dakujem.
KoxXxo
21.11.11,20:39
"Lajk a amatér" je blbá kombinácia. Treba to radšej niekomu zveriť.
Alebo najskôr vysaj vetracie prieduchy, potom vymaž zbytočné súbory, odinštaluj nepotrebné programy a toolbary z prehliadačov, zakáž zbytočné spúšťanie programov z autoštartu, povypínaj nepotrebné procesy pri spustení, aktualizuj všetky programy a operačný systém, nakoniec ešte defragmentácia a si hotový.
Vlado40
21.11.11,20:40
Ak máš XP 32bit. ,alebo Vistu OS 32bit. ,tak 3GB ram ukazuje správne.Pozri sa do biosu ,alebo pri štarte PC tam by malo ukázať tých 4GB.
gadgetmat
21.11.11,21:07
1GB stratenej pamate vyriesi instalacia 64bytoveho systemu.

A to ze robi notebook problemy pri vypinani je pravdepodobne z dovodu, ze sa nieco stalo operacnemu systemu (asi windows ze?)

Ono po 2,5 roku, to je zazrak ze windows zije (nie notebook, operacny system len), casto sa blbne (nie len mne, ale aj kamosom co poznam)

Mozno by to vyriesila cista instalacia operacneho systemu (predtym samozrejme zaloha)

to je taka tutovka - najrazantnejsie riesenie.

A ak nie toto, tak skus poodstranovat programy, ktore nepouzivas, alebo ten ktory si instaloval tesne predtym ako sa toto zacalo prejavovat.