sanny237
22.11.11,18:39
Chcem poprosiť o informáciu, som úplný laik. V PC mám nainštalovaný originál antivírový program, ktorý momentálne nefunguje a ani ho už nechcem používať. Chcela by som ale preniesť do notebooku antivirák, ktorý je v danom PC. Je to možné???? ďakujem..
Gapo
22.11.11,18:01
Ak máš originálny antivir,tak máš inštalačné CD a z toho si to môžeš nainštalovať.
Preniesť nainštalovaný program podľa mňa sa nedá.
buchač
22.11.11,18:10
Chcem poprosiť o informáciu, som úplný laik. V PC mám nainštalovaný originál antivírový program, ktorý momentálne nefunguje a ani ho už nechcem používať. Chcela by som ale preniesť do notebooku antivirák, ktorý je v danom PC. Je to možné???? ďakujem..

add. 1. - ..keby som nečítal názov témy , tak by som bol v tom , že antivírak nefunguje....;)...a ani používať ho nechceš ...:)

add. 2. - ..keď predsa nefunguje PC , tak ako ???...
...možno by sa aj dalo , možno ...no HDD by musel byť funkčný a externe sa naň pripoji a poprípade prekopírovať samotnú inštalačku a potom inštaláciu zrobiť ..
...ale len možno ....
...možno ani to nie ....ale za pokus ....hm ???
Stefan2005
22.11.11,18:13
... väčšina AV programov sa dá stiahnuť z webu výrobcu - podstatné sú buď prístupové údaje (k aktualizácii), alebo licenčný kľúč
superoman
22.11.11,18:21
Chcem poprosiť o informáciu, som úplný laik. V PC mám nainštalovaný originál antivírový program, ktorý momentálne nefunguje a ani ho už nechcem používať. Chcela by som ale preniesť do notebooku antivirák, ktorý je v danom PC. Je to možné???? ďakujem..

nie nebude sa to datm ani nad tym neuvazuj
chod na stranku vyrobcu a stiahni si nejaky antivirak, niektore su zadara, pripadne si nejaky stiahni a kup
KoxXxo
22.11.11,18:21
Prezraď o aký AV sa jedná.
sanny237
22.11.11,18:38
Norton 360 verzia 4.0 pre 3 PC. , nainštalovaný vo februári.
arizona
22.11.11,18:59
Mas k nemu key-kluc, a prip. CD?
sanny237
22.11.11,19:07
Áno, kľúč a CD
arizona
22.11.11,19:21