fachman
20.12.11,17:02
Zdravím poraďákov,mám problém s rýchlosťov,skúšal som priamo s kábla a aj cez ruter,na počítači a aj na netebooku,rýchlosť od 11 po 17.Platím balík štandart,tam by mala byť rýchlosť 40 mb/s.S technickou podporou slovanetu si len píšeme a radia hento tamto.Vyzval som ich či nemôže technik vo vchode činžáka zistiť stav.Čo mi vlaste majú dať,aby to tú rýchlosť 40 mb/s malo,iný ruter alebo čo ? Ďakujem.
Fero11
20.12.11,18:55
A agregacia je jaka ???
Vacsinou sa u vsetkych provideroch uvadza napr. rychlost az do 40 mbps, takze ak asi tak, nikto ti negarantuje 40mbps. (oni napr. vyclenia pre 100 klientov linku (garantovanu) 40 mbps ak budes stahovat nieco niekedy v noci, tak budes mat rychlost 40 mbps, ale ak to z tych 100 klientov urobi kazdy, tak kludne mozes dosahovat len 0,5 mbps, ale pravdepodobnost, ze vsetci budu chciet stahovat naplno je asi 0,01%)
mpca
20.12.11,19:45
a koľko je nameraná rýchlosť? hm?
Halli
04.12.12,22:39
Slovanet nikdy !
SamuelSK
05.12.12,00:35
aka je odozva?
odporucam kliknut na START, potom na SPUSTIT PROGRAM (alebo vo Win7 uz napisat HLADAT(?) program) a tam napisat cmd
nasledne sa otvori taka konzola a tam napisat ping porada.sk
4 riadky vybehnu, ono odosle paket, nepatrny "subor" ci proste "data" a odmeria ako rychlo v milisekundach sa dostane od teba az po poradu dany paket.

napr ja mam na optike 16ms, co je pomerne OK (DSL od Telekomu)

Nasledne kludne program vypni.

Toto nie je rychlost netu ako taka v Mbps, ale odozva, tiez dolezita vec, ak by to bolo nad 100-200ms, tak je tam divny problem, a net "laguje" tj, podla mna je to potom fakt chyba operatora, lebo neni mozne aby kabel mal tak mizerny ping/odozvu..

Toto je podla mna dolezitejsie ako to, ze je rychlosst 11-17Mbps, i ked verim ze je neprijemne mat ani nie 50%, ba niekedy len 25% z toho co je na papieroch..