Rozalka
12.01.12,14:22
Po prechode z XP na W7 mi tlačiareň čochvíľa tlačí tento text:

GET /DevMgmt/DiscoveryTree.xml HTTP/1.1
Host: 127.0.0.1:8080

Čo to môže znamenať?

Tlačí to asi 2-4x za hodinu, úplne náhodne, napr. dám tlačiť 6-7 stranové zostavy, prvá a tretia strana je tento popis.
Ide obdobie, keď budem tlačiť rôzne niekoľkostranové zostavy, asi ma vystrie, keď namiesto 2. strany tam bude toto a potom sa posunie celý formulár ....

Musím poznamenať, že vo firme má 6 rovnakých pracovísk, z toho 3 majú úplne identické všetko (aj tlačiarne), inde to netlačí.

Poraďte, ak viete.
Vlado40
12.01.12,13:34
Nerobí to náhodou program z ktorého sa to tlačí.Robí to aj keď tlačíš v nejakom inom programe?
Nella_2
12.01.12,14:08
Po prechode z XP na W7 mi tlačiareň čochvíľa tlačí tento text:

GET /DevMgmt/DiscoveryTree.xml HTTP/1.1
Host: 127.0.0.1:8080

Čo to môže znamenať?

Tlačí to asi 2-4x za hodinu, úplne náhodne, napr. dám tlačiť 6-7 stranové zostavy, prvá a tretia strana je tento popis.
Ide obdobie, keď budem tlačiť rôzne niekoľkostranové zostavy, asi ma vystrie, keď namiesto 2. strany tam bude toto a potom sa posunie celý formulár ....

Musím poznamenať, že vo firme má 6 rovnakých pracovísk, z toho 3 majú úplne identické všetko (aj tlačiarne), inde to netlačí.

Poraďte, ak viete.

Rozalka, máš tlačiareň HP?
srska
12.01.12,14:29
Nella_2
12.01.12,14:35
Rozalka
12.01.12,16:42
Nerobí to náhodou program z ktorého sa to tlačí.Robí to aj keď tlačíš v nejakom inom programe?

Nemusí byť spustené nič, len tak si to popri oddychu vytlačí ... Mám HP LJ P2015

Nelka, tie stránky sú veľmi zaujímavé, ale ja som "talianka", a z toho anglického textu som vyrozumela, že aj iní majú s tým problémy. Ale rady som akosi nevidela (no capisco inglese ;) )
misoft
12.01.12,17:04
Z http://h30434.www3.hp.com/t5/Other-Printing-Questions/HP-color-laserjet-CP2025/td-p/761989/page/2

After or before printing there comes one clear page printed
"GET /DevMgmt / DiscoveryTree.xml HTTP/1.1
Host: 127.0.0.1:8080" It is a wastage of stationary please. I want this to stop

a odpoveď:
http://h30434.www3.hp.com/t5/Other-Printing-Questions/HP-color-laserjet-CP2025/td-p/761989/page/3

Do the above :

- Go to Control Panel - Devices and Printers;
- Double click your CP2025 etc. icon;
- Open "Adjust your printer settings" (translated, but about the printER not printING);
- Choose the tab Device Settings;
- Find "Installable Options" in the tree;
- Switch off Status Notifications (again translated, but something like this).

Setting the Status Notification to OFF worked.

v preklade (strojový Google)

Z vyššieho:

- Ísť na Control Panel - Devices and Printers;

- Dvojitým kliknutím na ikonu CP2025, atď;

- Otvoriť "Adjust your printer settings" (prekladal, asi o printER nie printING);

- Zvoľte záložku Device Settings;

- Nájsť "Installable Options" v strome;

- Vypnúť Status Notifications (znovu preložené, asi niečo také).

Nastavenie Status Notification na OFF worked.
Rozalka
12.01.12,17:39
Si milý, takýto preklad som si aj dala od uja gúgla, ae pre mňa je to ako v čínskej dedinke - naviac táto stránka je - podľa mňa - o inej tlačiarni (atramentovej?).
misoft
12.01.12,17:44
Tak toto je na laserku: http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-hardware/get-devmgmtdiscoverytreexml/c40b5e64-d402-4538-84b8-f5a5dd2f528a
a tu je nejaký postup:

I've just inherited a HP LaserJet P2015n without the installation CD. I downloaded what I thought was the correct driver before understanding the need to disable the "Never search Windows Update for Drivers" before downloading.
To find it:
START>Settings>Control Panel>System>Hardware>Drivers>Windows Update --- Set the option to "Never search Windows Update for Drivers".
I deleted and re-downloaded a number of times and a number of alternatives. None worked. The ptrinter's green light kept flashing and "GET/DevMan...." printed on a sheet about 2 mins later
A suggestion on this website said that the driver had to be uninstalled, not deleted.
I finally found out how to do this.
First, disconnect the printer from the computer.
Double left click "My Computer"
Left click "Folders" on the task bar.
Single right click on "My Computer"
In "System Tools" select "Manage" - shows "Computer Management"
Left click on "Device Manager"
Open "Universal Serial Bus controller" This displayed "HP Ews UPD"
Right click on "HP EWSUPD"
Left click "Uninstall"
Reconnect the printer to the computer. Initially a message comes up saying an unrecognised piece of equipment has been connected to the computer. Wait until the message disappears.
The printer has now been successfully connected inself to the computer and should be operational.
After running off a piece of printing through the printer, the green light on the printer continues to flash.
Switch the printer's power off. After two or three trial (not "Test") prints, and switching off after each print, the print can be achieved without the green light flashing on the printer.
An alternative, so as not to burden the laser, is to open the paper tray after printing. This stops the printer light flashing green.
it worked for me. I hope it works for you.
Rozalka
13.01.12,13:19
Tak toto je na laserku: http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-hardware/get-devmgmtdiscoverytreexml/c40b5e64-d402-4538-84b8-f5a5dd2f528a
a tu je nejaký postup:
Ach jaj, toto je pre XP, takže nepomohlo.
No nakoniec to asi nebude mať nič spoločné so systémom, pretože tie stránky tlačí aj vtedy, ak je odpojená od PC, a dnes už "vytiahla" aj iné rozmary: svieti ikona pre nedostatok tonera a aj neprítomnosť papiera. O toneri sa hádať nebudem, hoci tlačí všetko v správnej sýtosti, ale papieru tam mám dostatok.
Rozalka
21.01.12,18:17
Keby v budúcnosti mal niekto podobný problém, prikladám návod na riešenie:

- Goto Printer and select HP 2xxxx (currently using "PCL6" driver)

- Right click and select "Printer properties"

- Goto "Device Settings" tab

- Goto "Installable Options" settings

- Duplex Unit: Installed

- Printer status notification: DISABLED THIS IS PROBABLY THE CULPRIT!!!

Press "OK" to accept!