szivics
13.01.12,14:23
Dobrý deň milí poraďáci,
už pol dňa študujem príspevky o mzdách no nenašla som odpoveď na moju otázku.

Ak mám vytlačenú Výplatnú listinu všetkých zamestnancov, kde podpisom potvrdzujú prevzatie výplaty v hotovosti, neporušujem tým zákon o osobných údajov?

Na tlačive sú mená a mzda k výplate.
ivka70
13.01.12,13:25
Ak vsetci vidia aj ine mena a k nim sumy, tak porusujes.
szivics
13.01.12,13:29
Cize pre kazdeho zamestnanca by sa mala Vyplatna listina tlacit samostatne?

V pripade ak by na Vyplatnej listine boli miesto mien rodne cisla? Mohlo by to byt potom sumarne na jednej A4?

Ak nie tak v tom pripade teda vidim najjednoduchsie riesenie davat podpisovat VPD. Vyplatna listina mi vsak prisla prehladnejsia, v tom ze to je hromadne podpisane na jednom liste :-/
Tweety
13.01.12,13:31
Cize pre kazdeho zamestnanca by sa mala Vyplatna listina tlacit samostatne?

V pripade ak by na Vyplatnej listine boli miesto mien rodne cisla? Mohlo by to byt potom sumarne na jednej A4?

Ak nie tak v tom pripade teda vidim najjednoduchsie riesenie davat podpisovat VPD. Vyplatna listina mi vsak prisla prehladnejsia, v tom ze to je hromadne podpisane na jednom liste :-/ Každý zamestnanec musí dostať výplatnú pásku, takže mu dáš podpísať jej prevzatie, rekapitulácia VL-miezd za mesiac- podľa toho mzdy aj zaúčtuješ. VL nemôže byť spoločná.
veronikasad
13.01.12,13:32
Cize pre kazdeho zamestnanca by sa mala Vyplatna listina tlacit samostatne?

V pripade ak by na Vyplatnej listine boli miesto mien rodne cisla? Mohlo by to byt potom sumarne na jednej A4?

Ak nie tak v tom pripade teda vidim najjednoduchsie riesenie davat podpisovat VPD. Vyplatna listina mi vsak prisla prehladnejsia, v tom ze to je hromadne podpisane na jednom liste :-/
V akom mzdovom SW robíš ? V OLympe sa dá tlačiť výplatná listina (nie potvrdenie o výplatnej páske) bez sumy. Prevzatú sumu si môžeš dať podpísať na výplatnom sáčku.
szivics
13.01.12,13:35