Radiml
06.03.12,16:24
Dobrý deň, som polovičný invalidný dôchodca, momentálne pracujem ako vedúci call centra, je to vlastne chránená dielňa. Nakoľko som nespokojný s platovými podmienkami, chcel by som zmeniť zamestnanie. V podstate som mal všetko vybavené, mal som ísť pracovať do 3 zmennej prevádzky, ale odmietli ma s tým, že invalidní dôchodcovia nemôžu pracovať v noci. Viete mi niekto povedať, či je to pravda, alebo ma len nechcú ako invalida?
Max Mann
06.03.12,20:05
Závisí to od Vašej diagnózy. Ak ste napr. utrpeli niejaký vážny úraz končatín, tam nevidím problém. Práca v noci nie je ale vhodná pre ľudí so závažným srdcovo cievnym, nervovým, metabolickým ochorením. To či ste alebo nie ste spôsobilý na výkon konkrétnej pracovnej činnosti Vám potvrdí Váš obvodný lekár, alebo lekár pracovnej zdravotnej služby.
Radiml
07.03.12,06:30
Dobrý deň, ďakujem za odpoveď. Moje ochorenie je onkologické, konkrétne non hodgkinov lymfóm. Poslednú chemoterapiu som absolvoval pred troma rokmi, takže teraz som už len na pozorovaní, absolvujem kontroly u onkologičky každých 5-6 mesiacov. Fyzicky som úplne v poriadku, takže kvôli tomu som bol prekvapený odmietnutím, resp. tým že nemôžem pracovať na tri zmeny.
Tweety
07.03.12,06:35
Dobrý deň, ďakujem za odpoveď. Moje ochorenie je onkologické, konkrétne non hodgkinov lymfóm. Poslednú chemoterapiu som absolvoval pred troma rokmi, takže teraz som už len na pozorovaní, absolvujem kontroly u onkologičky každých 5-6 mesiacov. Fyzicky som úplne v poriadku, takže kvôli tomu som bol prekvapený odmietnutím, resp. tým že nemôžem pracovať na tri zmeny.
Sama by som zvážila prácu na tri zmeny a volila by som niečo menej náročné. Treba sa šetriť, zdravie máme len jedno.:)
Radiml
07.03.12,06:41
Uvažoval som nad tým naozaj dlho, ale bohužial to, čo zarobím teraz je dosť málo takže sa musím obzerať po niečom inom.
Max Mann
07.03.12,23:32