SADMAN
06.04.12,20:55
Dobrý večer. Neviem či môj problém zapadá do tejto kategórie, ale nakoľko sa týka aj zdravia tak som ho dal sem tak ma prosím neodsudzujte ak som v zlej kategórií. Ďakujem.


Moja kamarátka pracuje ako barmanka. Jej manžel ju niekoľko krát podviedol a keď je opitý tak ju bije. Neviem ako často, ale povedala mi, že už neraz skončila na traumatológií. Veľmi sme sa zblížili. Prerástlo to až do lásky. Ona ľúby mňa a ja ju. Problém je však jej práca. V tom bare sa pohybujú pochybní ľudia a ona vie viac ako treba. Jej manžel patrí medzi tích pochybních ľudí. Z práce ju len tak ľahko nepustia a s prípadným rozvodom to tiež je komplikované. Ona ma choré srdiečko. Chodí na kardiológiu. Neprežil by som ak by sa jej niečo stalo. Veľmi ju ľúbim Stále mi posiela sms- ky ako veľmi ma ľúbi a že nedokáže spraviť nič aby sme boli spolu. Trápi nás to oboch. Prosím Vás pekne o akúkoľvek radu. Ak sa dá niečo podniknúť tak čo mám urobiť, alebo kam sa obrátiť. Som vďačný každému, kto si nájde chvíľku a prečíta si tieto riadky a je ochotný mi pomôcť.

Ďakujem
alaya1
06.04.12,20:06
Dobrý večer. Neviem či môj problém zapadá do tejto kategórie, ale nakoľko sa týka aj zdravia tak som ho dal sem tak ma prosím neodsudzujte ak som v zlej kategórií. Ďakujem.