srska
16.04.12,01:40
veľmi dobrý prehliadač pre tých, ktorí majú tv s uhlopriečkou viac ako 37", pripojený v domácej sieti a nebaví ich prehliadanie webu cez tv s ie, ff, chrome alebo operou.

s prehliadačom kylo je to oveľa pohodlnejšie.

viac tu: http://pcworld.cz/downloads/freeware-kylo-prohlizec-prizpusobeny-pro-televizi-44122
alebo tu: http://kylo.tv/
Gapo
16.04.12,08:03
Keďže nie som na toto odborník, chcem sa spýtať, keď mám prepojený PC s TV načo mi tam bude ten prehliadač, keď TV mám iba ako monitor? Alebo ho treba stiahnuť do TV? Ani neviem či to ide a tam je predinštalovaný nejaký.:confused:
misoft
16.04.12,10:52
Mám dojem, že sa to v PC nainštaluje!

• Verze: 1.0.1
• Typ: webový prohlížeč
• Systém: Windows XP / Vista / 7

• Velikost: 16,4 MB

• Licence: Freeware
• Cena: Zdarma
• Čeština: Ne


Telka predsa nemá v sebe OS Windows XP/Vista/7
Gapo
16.04.12,11:52
Mám dojem, že sa to v PC nainštaluje!

Telka predsa nemá v sebe OS Windows XP/Vista/7

Rozumiem, ale TV má nejaký servisný mód do ktorého keď sa dostaneš, tak sa tam údajne dajú robiť kadejaké veci /aj po...ť telku :) /
Ja v mojom Samsungu mám všelijaké veci a prehliadač tiež, lenže ten sa tak blbo obsluhuje, že som ho použil asi dva krát, aj to iba na skúšku.
Preto mi sa zdá divné načo by som mal inštalovať do PC ďalší browser, keď cez myš a klávesnicu ho hravo ovládam a TV je iba monitor. Ak by to išlo prepojiť na prehliadač v telke a tak ho obsluhovať to by bola iná káva. Zdá sa mi, že som niekde čítal o akejsi TV myši, čo by podstatne zľahčilo prácu s aplikáciami a surfovaním. Keďže nemám zapojený PC na TV je to iba môj názor.
Ale ak by bol v telke ten Kylo, myslím si, že by bol lepší ako ten čo tam je, už aj preto, že má qwerty klávesnicu.
misoft
16.04.12,15:07
Neviem, ale telky asi majú nejakú tu variantu Androidu, alebo niečo na ten spôsob.
srska
16.04.12,18:46
misoft
16.04.12,20:39
Také roztomilé infrared ukazovátko pre LG.
Gapo
17.04.12,05:29