didjo
29.04.12,16:29
už začina byt aktualna, a preto by som rád vedel názor odborníka : čo najefektivnejšie zabráni prestupu tepla do spálni orientovanej na juhozápad a teda pečúcemu celodennímu slnku skrz okno o rozmere cca 130x150 cm. dať markizu. alebo dať plastovú vonkajčiu roletu/rozširujuce profily na plast. okne sú/.alebo dať hlinikovu vonkajšiu žaluziu - tzv. slnolam/ asi najdrahšie riešenie.
momentalny stav - žaluzie vnútorné nefunguje ani na hadam 10% je to naprd.
andiablo
29.04.12,17:18
vonkajšie tienenie je najúčinnejšie =vonkajšie žalúzie, prergola, markíza, okenice,....
didjo
29.04.12,18:17
vonkajšie tienenie je najúčinnejšie------ ale šak presne o tom píšem, a dotazujem sa ODBORNIKA, že KTORE z menovanych riešeni je NAJučinnejšie...rozumiš ktoré
andiablo
30.04.12,05:36
čo majú u nás v rodine tak majú plastove vonkajšie rolovacie. Pohodička
No hliník vedie až moc dobre teplo tak asi tam by som nešiel
mendo933
30.04.12,11:06
Kazde externe tienenie je ucinne. Zalezi od priorit co sa to viac paci, a co dovoli penazenka. Ja som za ext. al zaluzie Z-90. Da sa snimi lepsie regulovat svetlo ako s roletami , su aj krajsie ako rolety, len pri silnom vetre treba vytiahnut inak sa poskodia, rolety zas nie...
Markiza tak nad neaku terasu a okenice uz dost zasahuju do dizajnu domu. Ja by som z toho velku dilemu nerobil. Chod do tieniaceho studia a vyber si
didjo
01.05.12,07:30
ešte počkam na fundovanejšie odpovede...
220870
01.05.12,07:49