Zita5
03.05.12,12:12
......... zakladám túto tému na výmenu skúsenosti pri Febrilných kŕčoch( záchvatoch) u dieťata a najmä ich možné opakovanie. Záchvaty podobné ako pri epilepsii, teraz som múdra,študujem všetko dostupné ... nemala som s tým skúsenosť nikdy v živote a to mám 3 dospelé deti.

Kto ste takýto záchvat prežili pri svojom dieťati , alebo vnúčati, tak isto viete aké je strašné túto situáciu prežiť najmä ak záchvat príde nečakane a Vy držíte dieťa v náručí s tým že neviete o čo sa jedná, ktorému šklbe tváričkou, má vyvrátené oči a začne modrať a dieťa odchádza do bezvedomia a neviete ako mu pomôcť, keď nezaberá ani umelé dýchanie, a akákoľvek pomoc a máte pocit , že Vám zomiera v náručí.
Ja osoba s hypertenziou ...som si v tom momente neuvedomovala, že tlak mi mohol vystúpiť na XXX , ja osoba ktorá stráca pri takýchto situáciách duchaprítomnosť, som zrazu dostala neskutočnú silu pomôcť...