cimocimo
24.05.12,08:29
Dobrý deň všetkým.
Pri spoločnom stretnutí s priateľmi som nafotil viac fotografií a doma som z toho urobil pomocou programu "ProShow producer" prezentáciu vídea, pridal som hudbu, zrenderoval a mám subor Mp4 - 400MiB.
Chcel by som ho poslať ostatým kolegom, len neviem ako, no na Joutube to nechcem dávať a iné riešenie neviem. Máme spoločné fórum a predstavoval by som si to tak, že by som poslal na fórum link a potom by si to, kto chce mohol pozrieť, resp. stiahnuť. Môže to byť aj iným spôsobom. Ďakujem za každú radu.
Príjemný deň!
ivka70
24.05.12,06:44
Treba vyuzit nejake internetove ulozisko, subor mozes zaheslovat a heslo a link poslat priatelom ....
napr.
http://www.ulozisko.sk/ - s obmedzenim do 400 MB
http://www.divshare.com/ - vraj neobmedzene

vygooglit si ich mozes aj ovela viac :)
nunenko
24.05.12,18:34
no na Joutube to teda nechceš dať, aj ked Joutube je presne na tvoju požiadavku prispôsobený, dá sa nastaviť súkromie, že video vidia len tí čo poznajú odkaz. Napáľ to na CD a pošli slovenskou poštou
Fero11
25.05.12,03:38
Ako bolo spomenute, pouzijes nejaky upload server (ak 400 MB nevojde, zbalis to do rar a rozdelis napr na 4x100MB a samozrejme subor zaheslujes).
Kamaratom posles link s odkazom a heslom ... ak to budu vsetci mat stiahnute, mozes to zmazat
d0k
25.05.12,03:45
Pouzi radsej sluzbu dropbox.com - ked budes chcet nieco zdielat castejsie urcite to ocenis a 400MB by nema lbyt ziadny problem
janka1710
25.05.12,03:51
možno trebalo upraviť foto na menšie a tak urobiť video potom by malo menej MB, alebo video prerobiť do avi cez napr. magic konventor a zase máš menej MB.......
Fero11
25.05.12,06:18
a video by malo bitovy tok ako nejaky bangladesky kanal 0,5 Mbps :)
cimocimo
26.05.12,21:08