Fero11
03.06.12,10:16
Sorry, nenasiel som ziadnu sekciu vhodnu na moju otazku, tak som uznal za vhodne to dat sem.
Ukoncil som VS a chcem si najst nejaku pracu. Samozrejme potrebujem mat dobre napisanu ziadost a zivotopis.
Ako sa teraz tieto dokumenty pisu, je na to nejaka norma, alebo je to jedno, nechcem to pisat ako napr. pred 10-15 rokami, lebo od vtedy sa toho mozno vela zmenilo.
Existuje nejaka sablona ?
thx
lujza.j
03.06.12,08:33
buchač
03.06.12,08:45
...každý Word má šablóny .......;)
Fero11
03.06.12,14:44
http://vzorzivotopisu.szm.com/
http://zivotopis-vzor.6f.sk/

dakujem poznam google :) Ja som skor technik a nemam rad zbytocnu birokraciu aj ked niekedy je to nevyhnutne (ako napr. teraz)
Ja mam zivotopis napisany, ale to som pisal asi v roku 2007-8 a mam to napisane len tak vselijak .... Myslel som si ci sa neuvadza v nejakych normach ako to ma presne vyzerat, ake pismo, zarovnanie, odstavce atd ....
Stale sa nieco meni a ked v 2007 to bolo tak, dnes to uz moze byt inak
2 lujza ty si na tych strankach aj bola aspon na tej druhej ??? skus tam kliknut a stiahni si tie subory (su to 3 bajtove ikony :) )
Nuz nevadi, chcel som to mat rychlo a niekym overene, ze "TERAZ SA TO PISE TAKTO" ale musim pouzit google :D
veronikasad
03.06.12,14:47
Fero, na profesii máš šablonu na tvorbu životopisu

http://www.profesia.sk/napisat-zivotopis/
buchač
03.06.12,15:29
...každý Word má šablóny .......;)


dakujem poznam google :) Ja som skor technik a nemam rad zbytocnu birokraciu aj ked niekedy je to nevyhnutne (ako napr. teraz)
Ja mam zivotopis napisany, ale to som pisal asi v roku 2007-8 a mam to napisane len tak vselijak .... Myslel som si ci sa neuvadza v nejakych normach ako to ma presne vyzerat, ake pismo, zarovnanie, odstavce atd ....
Stale sa nieco meni a ked v 2007 to bolo tak, dnes to uz moze byt inak
2 lujza ty si na tych strankach aj bola aspon na tej druhej ??? skus tam kliknut a stiahni si tie subory (su to 3 bajtove ikony :) )