Nanka29
04.07.12,11:11
Dobrý deň, kto by mi vedel, prosím poradiť kde na webe by som mohla zverejniť svoje fotografie, ktoré by boli dostupné iba pre vybrané osoby a bolo by ich možné iba prezerať, nie sťahovať?
Chcela som využiť na tento účel Picasaweb, ktorý sa mi páči, dá sa v ňom zadefinovať kto môže fotografie prezerať. Avšak, žiaľ, každý kto ich môže prezerať, ich môže aj sťahovať. A to nechcem.
Tiež by som potrebovala takto naložiť aj s videom.
Viete mi, prosím, poradiť? Vopred Vám ďakujem.
Janka
dalid
04.07.12,09:30
Všetko čo dáš na web, sa dá nakoniec nejako stiahnuť... A ak by sa aj súbor nedal stiahnuť, stále si prehliadajúci vie spraviť cez PrintScreen obraz plochy s tvojou fotografiou..
Takže ak nechceš aby si nikto tvoje fotografie nestiahol, jednoducho ich nedávaj na web!!!

Ak ti ide o ochranu autorskych práv, sú rôzne programy ktoré ti umožnia do fotografie pridať vodoznak, ale neviem či je toto pre teba dôležité.
Nanka29
04.07.12,09:41
Ďakujem za info. PrinScreen obratovky by mi až tak nevadil. Nevieš, prosím o nejakej možnosti, kde sťahovanie nie je možné? Ďakujem.
Nandrolon
04.07.12,09:49
všade je možné sťahovanie.
ak mám raz obrázok na obrazovke, vždy ide "uložiť ako" prípadne "uložiť ako obrázok", v núdzovom prípade printscreen...
dalid
04.07.12,09:53
Ja osobne foto dam na webove ulozisko a potom poslem link na ich stiahnutie ludom ktorych sa tie snimky tykaju.. to ze si ich stiahnu mi nevadi, lebo originaly mam aj tak iba a na ulozisko ich spravidla davam uz komprimovane, keďze viem ze si ich nikto nebude tlacit na A4 format... a cca 500 kB subor je postacujuci na pozrenie v PC
Nandrolon
04.07.12,10:04
Ja som poskúšal viac webov a zo všetkého najviac mi pasuje - aj uploadovanie na extra pomalom pripojení www.rajce.idnes.cz
Album si môžeš zaheslovať a môžeš poslať niekomu link, ktorý si ho otvorí s tým tvojim heslom.