geografia
21.07.12,19:14
Pozdravujem vás a prosím o radu...
natočili sme videá a spracovali na Moovi Mekeri do filmu, ale obraz je v strede malý a zhora aj zdola je čierny pás.
Ako to urobiť na celú obrazovku. Viem to urobiť len na Movie Maker Windows 7, len neviem, ako to mám prerobiť, čo označiť, aký pokyn dať pri spracovaní videa na celú obrazovku.

Ďakujem vopred za všetky rady.
Som totálny amatér, tak prosím laické rady.
vlado 33
22.07.12,06:23
Do akého formátu ste to video previedli? Pokiaľ ste dali nejaký malý formát ako flv, mpeg,mp4,wmv bude obraz veľkosti daného formátu a pri zväčšení na obrazovke
nad 100% bude video iba dopočítané softvérovo. Odporúčam prekonventorovať do DVD alebo AVI.


Typy videosúborov (formát)
Prípony názvov súborov


Videosúbory Windows Media (WMV)

.wmv



Súbory Windows Media

.asf a .wm



Súbory AVCHD

.m2ts a .m2t



Súbory Apple QuickTime

.mov a .qt



Súbory DV-AVI

.avi



Súbory televíznych relácií nahratých pomocou technológie od spoločnosti Microsoft

.dvr-ms a .wtv



Súbory filmov vo formáte MPEG-4

.mp4, .mov, .m4v, .3gp, .3g2 a .k3g



Súbory filmov vo formáte MPEG-2

.mpeg, .mpg, .mpe, .m1v, .mp2, .mpv2, .mod a .vob



Súbory filmov vo formáte MPEG-1

.m1v



Súbory Motion JPEG

.avi a .mov
vlado 33
22.07.12,09:42
Ešte na záver pokiaľ natáčate video je potrebné nastaviť na kamere požadovanú kvalitu obrazu Full HD 1920x 1080 pojde na celej obrazovke. Rozlíšene videa: HD 1280 x 720p, VGA 640 x 480p/30fps, CIF 320 x 240/30fps budú o niečo menšie.
geografia
23.07.12,08:59