MilanH
15.08.12,12:42
Zdravim, kedze moj HDD uz ma svoje roky, rozhodol som sa kupit si novy disk ale nechce sa mi zrovna vsetko nanovo instalovat. Dakde som cital o preklopeni disku na druhy. ale dako sa neviem dopracovat k postupu. Nevie niekto ako na to. ? momentalne mam Windows 8 CP.
tictac7
15.08.12,11:01
....nie som odborník, ale windows bez inštalácie "nepreklopíš"....
Fero11
15.08.12,11:05
Fero11
15.08.12,11:07
....nie som odborník, ale windows bez inštalácie "nepreklopíš"....

Nemal by byt ziadny problem urobit tkz. obraz disku, urcite to bude fungovat
mecky
15.08.12,12:28
acronis true image to zvladne bez problemov
sthruska
15.08.12,12:36
Nazýva sa to aj klonovanie disku.
Chobot
15.08.12,12:57
....nie som odborník, ale windows bez inštalácie "nepreklopíš"....

Ale preklopíš. Najlepšie je cez obraz disku. Dá sa to aj kopírovaním - nedávno som to skúsil, keď som kupoval nový SSD disk, kde som na jednu partíciu nainštalovať nový windows a na druhú partíciu som natvrdo skopíroval pôvodný Windows. Funguje to, ale nedá sa zaručiť, že všetko bude na 100% fungovať -niektoré súbory mi nedovolilo presunúť.

Ale ten obraz disku je v pohode. V bývalej robote tak inštalovali nové kompy - na jeden nainštalovali všetky potrebné aplikácie, urobili z toho obraz disku a na ostatné to len rozbaľovali z toho obrazu. Bolo to oveľa rýchlejšie, a najmä menej prácne, než všetko inštalovať na každom PC.
Vlado40
15.08.12,19:37
True Image je platený program.Staršia verzia True Image od Seagate DiscWizard sa dá voľne stiahnúť.Urob si obraz disku ,na ktorom máš OS a údaje z iných partícií prekopíruj.
http://www.seagate.com/gb/en/support/downloads/discwizard/
TomasHC
15.08.12,20:02
Blbost...
TomasHC
15.08.12,20:05