PORADA.sk
PORADA.sk

Zobraziť plne funkčnú verziu príspevku : Existuje nejaký inštitut,na ktorý sa dá obrátiť v pripade problémov s bankou



Nika Boháčová
10.09.12, 12:27
Dobrý deň
Chcela by som sa opýtať,či existuje niečo ako inšpektorát práce,ale zamerané na banky??
Mám problém s poštovou bankou,rok mi lietaju vypisy z učtu vo vzduchu.Veduca pošty sa vyhovára na pobočku banky a zas pobočka na poštu.Teraz mi lieta vo vzduchu okolo 222€ čo nieje málo v mojom pripade,kedže mám invalidný dochodok 307€.Už po trikrát som im tam volala,a vždy ma odbili s tým,že ony by porušili zákon,kebyže mi povedia presnu sumu kolko je tam v skutočnosti.
Vždy su odmeraný ku mne.Tak by som im rada "ťukla po prstoch" a stopla vedome zavádzanie tým,že oni spočitaju možnosť isž do debetu s tým kolko máte na učte. Napr. možnosť debetu je 600€ a vy máte 300€ tak na učte sa zjavy 900€,no kto by sa nepotešil??Prosim poradte mi,som zufala

Mila123
10.09.12, 12:29
predsa bankový ombudsman.......Eva Černá je ňou.....

srska
10.09.12, 12:31
najprv začni v pb: http://www.postovabanka.sk/sk/kontakt

reklamácie, sťažnosti a podnety: info@pabk.sk

Nika Boháčová
10.09.12, 12:33
tam som už 3x volala...vždy ma odbiju s tým istým...a ja nemám možnosť isť do pobočky,môj zdravotný stav mi to neumožnuje :(

Nika Boháčová
10.09.12, 12:34
:) ďakujem :) a nejaky bližší kontakt či mi to vyhlada google?

srska
10.09.12, 12:36
nba písomnú sťažnosť ti musia odpovedať písomne - co je psáno, to je dáno. volať sa neoplatí

srska
10.09.12, 12:38
:) ďakujem :) a nejaky bližší kontakt či mi to vyhlada google?v sk sporiteľni rieši problémy klientov ombudsmanka s kolektívom. skús sa informovať v pb, či už dospeli do takého štádia

Nika Boháčová
10.09.12, 12:43
to je sice pravda,len je otázne či drahá pani veduca tu na pošte nerobi prechmaty v tom všetkom... lebo chcela som internetbanking a na mobil sms-ky pri vklade a výbere penazí,no ona mi to zatrhla..... priamo pred maminou to začmarala

Nika Boháčová
10.09.12, 12:46
uprimne? dosť o tom pochybujem že pb by bola na takej úrovni ako sporiteľňa..SlSp je jedna s mála tých dobrých.. teraz som si u nich vytvorila učet a v pb ho chcem zrušiť

AlaNR
10.09.12, 12:59
Tak by som im rada "ťukla po prstoch" a stopla vedome zavádzanie tým,že oni spočitaju možnosť isž do debetu s tým kolko máte na učte. Napr. možnosť debetu je 600€ a vy máte 300€ tak na učte sa zjavy 900€,no kto by sa nepotešil??Prosim poradte mi,som zufala

Tak toto sa Ti nepodarí, ani keby si sa neviem kam obrátila. To robí každá banka, nie len PB.

čo sa týka výpisov, najskôr reklamácia - osobne, nie telefonické informácie.
Ak nepochodíš, s výsledkom reklamácie ombudsmanka...

A rada na záver: zrušiť účet a prejsť inam, nie zostávať v najhoršej banke...

erzet
10.09.12, 13:32
predsa bankový ombudsman.......Eva Černá je ňou.....

Neviem či je to oficiálna funkcia, ako ochranca ľudských práv.

http://www.finance.sk/bankovnictvo/informacie/bankovy-ombudsman/

misoft
10.09.12, 17:11
Keďže bankového ombudsmana určuje Bannková asociácia (teda združenie bánk, ktoré sú na Slovensku) - stáva sa tento sprostredkovateľom medzi klientom a bankou.
Pri probléme je najlepšie podať písomnú žiadosť:
https://docs.google.com/viewer?a=v&q=cache:6qjRMP9R_B0J:www.slsp.sk/downloads/IK/informacia_podanie_podnetu_ombudsmanovi.pdf+bankov %C3%BD+ombudsman&hl=sk&gl=sk&pid=bl&srcid=ADGEESgK7MEyJT1R6pJm3hvz93lY7Jl3NPZuHF-qCsUmKHME_NMuesErU8gdUcrzdAOe0A8NAKqlJMCe4yR2T7RUQ 0bzKkOGpYmVxdJfiITP-7TAQsmOA71_B2xsYMWTKYbzSHLhTqV1&sig=AHIEtbS1gauY-yJltMTOegfNfHJ3lJgDiA
Taktiež možno sa spojiť - predložiť problém na ombudsman@bankovyombudsman.sk (ombudsman@bankovyombudsman.sk).
Poštou (obyčajnou Slovenskou) -
Bankový ombudsman
Rajská 15/A
811 01 Bratislava

Katy a R
10.09.12, 17:30
Dobrý deň
Chcela by som sa opýtať,či existuje niečo ako inšpektorát práce,ale zamerané na banky??
Mám problém s poštovou bankou,rok mi lietaju vypisy z učtu vo vzduchu.Veduca pošty sa vyhovára na pobočku banky a zas pobočka na poštu.Teraz mi lieta vo vzduchu okolo 222€ čo nieje málo v mojom pripade,kedže mám invalidný dochodok 307€.Už po trikrát som im tam volala,a vždy ma odbili s tým,že ony by porušili zákon,kebyže mi povedia presnu sumu kolko je tam v skutočnosti.
Vždy su odmeraný ku mne.Tak by som im rada "ťukla po prstoch" a stopla vedome zavádzanie tým,že oni spočitaju možnosť isž do debetu s tým kolko máte na učte. Napr. možnosť debetu je 600€ a vy máte 300€ tak na učte sa zjavy 900€,no kto by sa nepotešil??Prosim poradte mi,som zufala
- k tomu zvýraznenému .. je to tak vo všetkých bankách ... v bankomate ti ukazuje, koľko máš zostatok spolu s povoleným debetom!.
Takže predtým, ako sa pôjdeš sťažovať si treba aj prečítať podmienky, s ktorými si pri podpise zmluvy (povolenia debetu) súhlasila. (samozrejme, mala si si ich prečítať predtým:mee:).
No a riešenie je jednoduché ... zruš si možnosť debetu ... prípadne si zriaď IB - a vieš si pozrieť kedykoľvek aktuálny stav.
- alebo tahet od nich utekaj ... popozeraj si porovnanie rôznych bánk - zadaj tam svoje požiadavky - a nájde ti, ktorá banka je pre teba výhodnejšia ;) napr tu: http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=finan%C4%8Dn%C3%A1%20hitpar%C3%A1da&source=web&cd=5&cad=rja&ved=0CC8QjBAwBA&url=http%3A%2F%2Fwww.financnahitparada.sk%2Fbezne-ucty%2F&ei=XBVOUM7xF4TItAa_nYCgDg&usg=AFQjCNHYAcrbgZFyGHQeuf9JZC2s2fl42A