mazanova
15.09.12,10:13
Prosím poraďáci pozná niekto tento spôsob používania financií, dobiedza do mňa jedna pani, volá ma na prezentácie, ale ja už akosi neverím v tomto štáte nikomu a ničomu. Navyše nie som ekonóm a odborník na tieto záležitosti... + údajne to rozbehol človek zo Starej Ľubovne, a na východnom a strednom Slovensku je v tom veľa ľudí iba v BA sa to teraz ide rozbiehať.

Uvažujem, že je to blízko k majiteľovi 50% Slovenska, ktorý pochádza zo Starej Ĺubovne: http://www.nfd.sk/
misoft
15.09.12,11:20
Aby som pravdu napísal - nevidím na tom nič pozitívne. Má to síce IČO, telefón, kontaktnú adresu - ale to je všetko. Popisujú síce, v čom všetkom "lietajú" - ale princíp, ako to "funguje", je "výrobným" tajomstvom.
Asi v podstate - staneš sa "členom", potom budeš asi musieť "prispieť" nejakým vstupným "kreditom" a čakáš, ako sa bude situácia vyvíjať. Ak dobre - možno niečo kvapne, ak zle - máš smolu - dostaneš z koláča dieru.

A môj názor? Sofistikovaná pyramídovka.
felix1
15.09.12,11:30
Ak sa to len rozbieha ( pre mna je to jasna pyramida ) mas sancu sa nabalit rovnako, ako sa nabalili vsetci na vrchole pyramid. Ak mas na to pripravene svedomie je to tvoja vec, ale ak ta o peniazky oberu DOBRE TI TAK, za chamtivost sa draho plati :) V normalnom podnikani si rad ak ti zostane na konci roka 5-15% z obratu...
Braňo
15.09.12,11:50
Misoft, takto to nefunguje, že musíš dávať nejaký kredit. Jedná sa o vernostný marketing - t.z., že dostaneš platobnú kartu, ktorou platíš za tovary a služby, ktoré chceš. Tvoja výhoda spočíva v tom, že provízia za transakcie sa rozdeľuje medzi členov družstva. Nejedná sa o nejaké astronomické sumy -poviem konkrétne, ak mínaš 5 rokov mesačne 160 EUR, po piatich rokoch máš 192 EUR pasívny príjem (zhruba 2% z transakcií). Tento si môžeš potom previesť na svoj účet.
Indeed
15.09.12,11:55
Vyzerá to byť sofistikované , ako tvrdia v príspevkoch nado mnou...