Jalenja
03.10.12,15:14
Dobrý deň, chcela by som sa opýtať koľko najviac môžem zarobiť na dohodu, keď nie som registrovaná na úrade práce a som externou študentkou vysokej školy. Doteraz som mala dohodu na prvé 3 mesiace 250 brutto na polovičný úväzok tzn. čistý príjem je 200 eur, no s toho 80 eur mám cestovné výdavky. Keďže mi ďalej chcú dať tiež dohodu, zaujímalo by ma:
- koľko môžem najviac zarobiť za mesiac na polovičný úväzok (a koľko hodín odpracovať),
- koľko môžem najviac zarobiť za mesiac na plný úväzok (a koľko hodín odpracovať). Ďakujem krásne za odpoveď a dúfam, že Vaša odpoveď mi pomôže.
Tweety
03.10.12,13:19
Príjem na dohodu nie je obmedzený. A hodiny? Záleží od druhu dohody, a to si neuviedla.
Jalenja
03.10.12,16:10
Ďakujem, no čo sa týka druhu dohody tak neviem čo konkrétne tým myslíš... ?!
Tweety
03.10.12,16:13
Ďakujem, no čo sa týka druhu dohody tak neviem čo konkrétne tým myslíš... ?!
AKá je to dohoda. Či DoVP alebo DoPČ, DoBPŠ.
Jalenja
13.10.12,14:18
Doteraz som mala dohodu o vykonaní práce, ale teraz mi chcú dať nejakú dohodu, kt. je spojená vlastne s tým, že som študentka (niečo ako dohoda študujúceho) ... Ešte by som sa chcela spýtať, koľko hodín je možné odpracovať na akúkoľvek dohodu na plný úväzok.
Tweety
13.10.12,14:21
Doteraz som mala dohodu o vykonaní práce, ale teraz mi chcú dať nejakú dohodu, kt. je spojená vlastne s tým, že som študentka (niečo ako dohoda študujúceho) ... Ešte by som sa chcela spýtať, koľko hodín je možné odpracovať na akúkoľvek dohodu na plný úväzok.
U každej to je iné.
(2) Na základe dohody o brigádnickej práci študentov nemožno vykonávať prácu v rozsahu prekračujúcom v priemere polovicu určeného týždenného pracovného času.