Genesis.SVK
27.10.12,13:17
Bývam v Petržalskom paneláku 12 poschoďák (5. poschodie). V byte mám 4 radiátory z toho 3 hrejú normálne a jeden komplet studený. Urobil som jeho fotografie o aký typ sa jedná a vložil do príloh (fotografia s vodováhou - pri prezeraní fotografie je po vašej ľavici strana kde je prívod do radiátora).

Termostatický ventil som povolil na maximum (niekoľko krát som ho z nuly dal na maximum aby som pocvičil ventil).
Radiátor som odvzdušnil pričom hneď po uvoľnení odvzdušňovacieho ventilu začala tiecť voda. Po odčerpaní 4 dcl som ventil zavrel.
Čo sa týka prívodnej rúry tá sa mi zdá komplet studená pred ventilom aj za ventilom možno pri jej úplnom koreni je menej studená ale rozhodne sa nedá povedať že by bola teplá.
Minulý rok radiátor hrial normálne.

Neviete mi niekto poradiť kde by mohol byť problém a hlavne čo s ním urobiť ?
Indeed
27.10.12,14:13
Zistiť aký je stav na stupačke v byte POD Tvojim bytom.
lujza.j
27.10.12,19:26
tiež by ma zaujímalo prečo mám v spálni studené stupačky, ked inde sú teplé?
Gapo
28.10.12,05:33
1. Podľa vodováhy je sklon opačný a teda nemôže odísť všetok vzduch.
2. Možno je nečistota na ventile. Dať dole hlavicu, kovový cuplík zatlačiť niečím tvrdým až na doraz. Zdvih toho cuplíka by mal byť cca 7 mm.
3. Petržalské paneláky (niektoré) majú na chodbách pred bytmi ventily, možno niekto privrel práve Váš.
4. Zavolať správcovi.
Gapo
28.10.12,05:35
tiež by ma zaujímalo prečo mám v spálni studené stupačky, ked inde sú teplé?
Zavzdušnená stúpačka na poslednom poschodí.
lujza.j
28.10.12,05:46
Zavzdušnená stúpačka na poslednom poschodí.
vyregulované máme...
Gapko...toto mi je jasné len čo mám spraviť s tým alkoholikom čo býva hore...už minule ked som s ním hádzala reč...povedal, že denne odvzdušňuje, čomu neverím....
lujza.j
28.10.12,06:38