CHDZ
09.12.12,16:36
Dobrý večer,chcel by som stavat plot z betónových tvárnic.Výška plotu by mala byť:stĺpy 2m vysoké,medzi to chcem dať výplň drevené latky.Prosím poradte mi ako na to,čo k tomu budem potrebovať,na koľko som laik,ale chuť do práce mi nechýba,chcel by som si tento plot postavit sam:). ďakujem.
220870
09.12.12,17:42
Potrebujete na to cement štrk ,roxor vodorovne 6mm,zvislo 10mm ,latky ,oceľové profily na konštrukciu pod latky,debniace tvárnice a miechačku na beton..
bodliak
09.12.12,17:45
fúrik, lopatu, vodováhu...
oondrejj
09.12.12,17:54
ešte sa ti celkom hodí aj miešačka, kus šnúry, kladivo a nejaké drevené klinky na podkladanie tvárnic. A hlavne si zavolaj na pomoc nejakého murára a pomocníkov pretože na začiatok budeš potrebovať vykopať a zabetonovať základy, na ktorých bude tvoj plot stáť. Teda ak to nechceš betónovať sám čo teda budeš mať poriadne pracné.
CHDZ
09.12.12,17:58
ešte sa ti celkom hodí aj miešačka, kus šnúry, kladivo a nejaké drevené klinky na podkladanie tvárnic. A hlavne si zavolaj na pomoc nejakého murára a pomocníkov pretože na začiatok budeš potrebovať vykopať a zabetonovať základy, na ktorých bude tvoj plot stáť. Teda ak to nechceš betónovať sám čo teda budeš mať poriadne pracné.
Betónovať to sám rozhodne nechcem,základy by som určit nachal urobiť murárom,pri tom sa mi vynára ďalšia otázka,neviie mi niekto poradiť partiu murárov o Kvetoslavove ,alebo blízkom oklí?Ešte raz ďakujem za všetky vaše doterajše rady a postrehy.
bodliak
09.12.12,18:04
Líniu plotu nechať vytýčiť, aby vás 2 týždne po postavení plota nezačal sused naháňať a žiadať odstránenie.

Ak tie 2 metrové stĺpky majú byť z tých betónových tvárnic, základ by som nezanedbával !
Ideálne až do nezamŕzajúcej hĺbky, a podsypať štrkom. Vertikálne roxory napichať do základu v mieste stĺpikov, (ak si to viete presne rozmerať) a nechať trčať.