kom0dus
01.02.13,14:33
Ahojte, viem že to bude znieť blbo že práve chlap sa pýta na vrásky, ale sakra, neznášam stranutie a neznášam vrásky.
na čele mám 1 vrásku taká podlhovastá, už ju aj celkom vidno a tak isto aj pod očami také akoby čiaročky.. v tomto som laik.

googlil som, same vichy a podobne kremiky.. neviem či to má zmysel do tejto kozmetiky investovať. Akurát sem tam sa po holení natriem klasickou mastnou indulonou, lenže či to má nejaký efekt, veľmi nebadám.

Niečo neporadíte, kočky? ako to, že ste stále mladé a pekné?
ako bojovať proti vráskam?
kopretinka
01.02.13,13:40
sakrááááááááá,chlape,to vážne nemáš iné problémy? tak potom si šťastný človek....
http://www.gorila.sk/product/418295
:D
kom0dus
01.02.13,13:45
hahaha tu gymnastiku som skusal ale potom ma bolela celu noc sanka:)
nieco jednoduchsie nieje ?
kopretinka
01.02.13,13:50
hahaha tu gymnastiku som skusal ale potom ma bolela celu noc sanka:)
nieco jednoduchsie nieje ?
ale áno,samozrejme:každé ráno sa pozri do zrkadla a povedz si-lepšie už to nebude ;)
Kvaka
01.02.13,13:59
Ostaň len pri tej indulone, ak chceš krém. Ak ti chýba kolagén, treba pohľadať, čo pridať do jedálnička. Vrásku na čele vyhladíš tak, že vedome si vypínaj čelo a vrásku si pritom niekoľkokrát denne masíruj.
kom0dus
01.02.13,14:10
hm.. a tým že som sa dal na dietu a zo skoro 100kg som šiel dole na 70kg od cca augusta 2012.. čiže to môže byť aj nedostatočnou stravou?
však čo taký ksicht potrebuje? vodu má ráno a večer keď sa umývam, sem tam nejaký vitamín C..

no nič, ostanem pri tej indulone iniverzál ;)
ale keby ste mali nejaké rady, sem s nimi! dakujem
ivuliatko
01.02.13,14:14
Asi je to skôr tým schudnutím...
mareko
01.02.13,16:48
hm.. a tým že som sa dal na dietu a zo skoro 100kg som šiel dole na 70kg od cca augusta 2012.. čiže to môže byť aj nedostatočnou stravou?
však čo taký ksicht potrebuje? vodu má ráno a večer keď sa umývam, sem tam nejaký vitamín C..

no nič, ostanem pri tej indulone iniverzál ;)