lucaslucia
05.02.13,23:05
Viete mi niekto poradiť ako je to keď som externý študent na strednej škole? Mám nárok na to pracovať na dohodu pre študenta? Pretože všade sa píše že takáto dohoda sa ruší pre externého študenta vysokej školy. O externých študentoch strednej školy sa nikde nič nepíše. Ďakujem
Melnick
05.02.13,22:12
Viete mi niekto poradiť ako je to keď som externý študent na strednej škole? Mám nárok na to pracovať na dohodu pre študenta? Pretože všade sa píše že takáto dohoda sa ruší pre externého študenta vysokej školy. O externých študentoch strednej školy sa nikde nič nepíše. Ďakujem

Dohodu o BPŠ môže vykonávať iba študent denného štúdia. Ty ale môžeš vykonávať iný typ dohody.
veronikasad
05.02.13,22:18
Dohodu o BPŠ môže vykonávať iba študent denného štúdia. Ty ale môžeš vykonávať iný typ dohody.
... bez odvodového zvýhodnenia
lucaslucia
06.02.13,07:52
Napriek tomu že som ešte len stredoškoláčka nemôžem pracovať na dohodu o práci študenta? a to kde zamestnajú človeka ktorý ma ešte len základné vzdelanie nakoľko strednú školu si momentálne robí
kopretinka
06.02.13,07:53
Napriek tomu že som ešte len stredoškoláčka nemôžem pracovať na dohodu o práci študenta? a to kde zamestnajú človeka ktorý ma ešte len základné vzdelanie nakoľko strednú školu si momentálne robí
vykladať tovar v tescu môžeš aj bez vzdelania napr.
ivka70
06.02.13,07:55
Napriek tomu že som ešte len stredoškoláčka nemôžem pracovať na dohodu o práci študenta? a to kde zamestnajú človeka ktorý ma ešte len základné vzdelanie nakoľko strednú školu si momentálne robí

Kedze nie si studentka denneho studia, tak nie.
Vies kolko ludi robi pomocne prace dokonca aj s neukoncenou zakladnou skolou?
veronikasad
06.02.13,07:55
Napriek tomu že som ešte len stredoškoláčka nemôžem pracovať na dohodu o práci študenta? a to kde zamestnajú človeka ktorý ma ešte len základné vzdelanie nakoľko strednú školu si momentálne robí
Kolko má rokov ?

Dohoda o brigádnickej práci študentov
§ 227