lucaslucia
05.02.13,23:05
Viete mi niekto poradiť ako je to keď som externý študent na strednej škole? Mám nárok na to pracovať na dohodu pre študenta? Pretože všade sa píše že takáto dohoda sa ruší pre externého študenta vysokej školy. O externých študentoch strednej školy sa nikde nič nepíše. Ďakujem
Melnick
05.02.13,22:12
Viete mi niekto poradiť ako je to keď som externý študent na strednej škole? Mám nárok na to pracovať na dohodu pre študenta? Pretože všade sa píše že takáto dohoda sa ruší pre externého študenta vysokej školy. O externých študentoch strednej školy sa nikde nič nepíše. Ďakujem

Dohodu o BPŠ môže vykonávať iba študent denného štúdia. Ty ale môžeš vykonávať iný typ dohody.
veronikasad
05.02.13,22:18
Dohodu o BPŠ môže vykonávať iba študent denného štúdia. Ty ale môžeš vykonávať iný typ dohody.
... bez odvodového zvýhodnenia
lucaslucia
06.02.13,07:52
Napriek tomu že som ešte len stredoškoláčka nemôžem pracovať na dohodu o práci študenta? a to kde zamestnajú človeka ktorý ma ešte len základné vzdelanie nakoľko strednú školu si momentálne robí
kopretinka
06.02.13,07:53
Napriek tomu že som ešte len stredoškoláčka nemôžem pracovať na dohodu o práci študenta? a to kde zamestnajú človeka ktorý ma ešte len základné vzdelanie nakoľko strednú školu si momentálne robí
vykladať tovar v tescu môžeš aj bez vzdelania napr.
ivka70
06.02.13,07:55
Napriek tomu že som ešte len stredoškoláčka nemôžem pracovať na dohodu o práci študenta? a to kde zamestnajú človeka ktorý ma ešte len základné vzdelanie nakoľko strednú školu si momentálne robí

Kedze nie si studentka denneho studia, tak nie.
Vies kolko ludi robi pomocne prace dokonca aj s neukoncenou zakladnou skolou?
veronikasad
06.02.13,07:55
Napriek tomu že som ešte len stredoškoláčka nemôžem pracovať na dohodu o práci študenta? a to kde zamestnajú človeka ktorý ma ešte len základné vzdelanie nakoľko strednú školu si momentálne robí
Kolko má rokov ?

Dohoda o brigádnickej práci študentov
§ 227
Na začiatok (http://www.porada.sk/t56527-zakonnik-prace-od-01-01-2013-a.html#hore)

(1) Dohodu o brigádnickej práci študentov môže zamestnávateľ uzatvoriť s fyzickou osobou, ktorá má štatút žiaka strednej školy alebo štatút študenta dennej formy vysokoškolského štúdia podľa osobitného predpisu a ktorá nedovŕšila 26 rokov veku. Prácu na základe dohody o brigádnickej práci študentov možno vykonávať najneskôr do konca kalendárneho roka, v ktorom fyzická osoba dovŕši 26 rokov veku.

(2) Na základe dohody o brigádnickej práci študentov možno vykonávať prácu v rozsahu najviac 20 hodín týždenne v priemere; priemer najviac prípustného rozsahu pracovného času sa posudzuje za celú dobu, na ktorú bola dohoda uzatvorená, najdlhšie však za 12 mesiacov.
lucaslucia
06.02.13,08:00
ktorá má štatút žiaka strednej školy alebo štatút študenta dennej formy vysokoškolského štúdia podľa osobitného predpisu a ktorá nedovŕšila 26 rokov veku...
Podľa tohto ja mám predsa štatút študenta strednej školy takže tomu už vôbec nerozumiem
veronikasad
06.02.13,08:01
ktorá má štatút žiaka strednej školy alebo štatút študenta dennej formy vysokoškolského štúdia podľa osobitného predpisu a ktorá nedovŕšila 26 rokov veku...
Podľa tohto ja mám predsa štatút študenta strednej školy takže tomu už vôbec nerozumiem
Kolko máš rokov ?

V novele ZP, platnej od 1.1.2013, naozaj vypadla u študentov SŠ podmienka denného štúdia
lucaslucia
06.02.13,08:19
Kolko máš rokov ?

V novele ZP, platnej od 1.1.2013, naozaj vypadla u študentov SŠ podmienka denného štúdia




Čo to pre mňa znamená? A mám 21 rokov
veronikasad
06.02.13,08:30
Čo to pre mňa znamená? A mám 21 rokov
že môžeš mať uzatvorenú dohodu o brigádnickej práci študenta
gabyka
12.04.13,14:44
že môžeš mať uzatvorenú dohodu o brigádnickej práci študenta

Dobrý deň
Môže externý študent SŠ 20-ročný pracovať na TPP?
Môže sa naňho uplatniť DB, kým nepracuje?
Ďakujem pekne.
Tweety
12.04.13,14:53
Pracovať môže, ale nárok na DB nie je.