Marianna01
03.03.06,20:12
Prosím o váš názor:
Klientka je SZČO, ktorá nemá kanceláriu. Pracuje ako maklér, denne veľa cestuje autom zaradeným do podnikania. Má zaplatenú cestnú daň. Môže si uplatniť výdavok vo výške 24000,- za rok (vo štvrťročných splátkach) na nákup čistiacich prostriedkov na umývanie MV?
Ďakujem za odpovede;)
Zita5
03.03.06,19:15
Prosím o váš názor:
Klientka je SZČO, ktorá nemá kanceláriu. Pracuje ako maklér, denne veľa cestuje autom zaradeným do podnikania. Má zaplatenú cestnú daň. Môže si uplatniť výdavok vo výške 24000,- za rok (vo štvrťročných splátkach) na nákup čistiacich prostriedkov na umývanie MV?
Ďakujem za odpovede;)

To nie je veľa:eek: keby každý týždeň 1x chodila do umyvárky s autom za 150,- Sk tak si to prepočítaj .

Vieš nie je to zakázané , ale podľa môjho názoru ak Ti poviem pravdu , je to veľmi prehnané . Zodpovednosť preberá na seba .Jej rozhodnutie je dôležité .
Manual
03.03.06,19:23
To nie je veľa:eek: keby každý týždeň 1x chodila do umyvárky s autom za 150,- Sk tak si to prepočítaj .

Vieš nie je to zakázané , ale podľa môjho názoru ak Ti poviem pravdu , je to veľmi prehnané . Zodpovednosť preberá na seba .Jej rozhodnutie je dôležité . Aby za 2 roky nešla robiť nový nástrek farby... môže ho zodrať:D:D:D
Johanka
03.03.06,19:27
Nech si radšej kúpi od bratranca počítač, na ten nepotrebuje kanceláriu.
Zita5
03.03.06,19:32
Nech si radšej kúpi od bratranca počítač, na ten nepotrebuje kanceláriu.

Johanka , my si tu robíme srandu , ale niekedy je to sitiácia na zaplakanie :mee: , aké sú tie myšlienkové pochody pred 31.3.2006.;)
Johanka
03.03.06,19:41
Keď mňa tá slovenská tvorivosť rosveseľuje. Ale s tým PC je to seriózny návrh. Ešte mám jeden, "nakúpiť" viac PHL (doklady k dostaniu na každej ČS) a tvorivosť uplatniť pri písaní evidencie o prevádzke MV.
Zita5
03.03.06,19:43
Mň v súvislosti s počítačom napadla vec , za 24 000 má nový PC:) S PHL je to lepšie .;)
Johanka
03.03.06,19:53