Soňa0207
18.08.13,16:34
Problémy pri kúpe novostavby -bytu - Južná strana Košice. Naše skúsenosti sú: Obdržali sme návrh kúpnej zmluvy, proti ktorej by sme mali námietky, keby sme sa ešte chceli naťahovať, lebo nie všetko je tam o.k., ale súhlasili sme. Bohužiaľ, zmluvu, ktorú oni sami stvorili nestíhajú už skoro týždeň podpísať :-) Asi nepotrebujú naše peniaze :-) Každý pracovník tam pracuje ako samostatná jednotka, pravá ruka nevie, čo robí ľavá :-( A to nás už pred tým naozaj dosť dlho naťahovali, keďže sme mali rezervovaný byt, do ktorého zatieklo najskôr z jednej strany (cca 2m dĺžka mokrý strop nad balkónom) a potom tak isto pri ďalšom daždi z druhej strany (poslali sme im fotky) . Zo širokých dilatačných špár na Vás kukali tvárnice (žiadne gumové pásky ako majú byť) a omietky vodováhu nezniesli. Sľubovali, že to opravia a týždne sa nič nedialo, tak sme ich požiadali o výmenu bytu. Jeden pán nadriadený z BA mi na to povedal, že som na to :-) prehnane emočne reagovala. Myslel na to, že mi bude byt z 2 strán zatekať ;-) . Potom manžel v práci dostal ponuku, že ak si tam kúpime byt dostaneme zľavu s rôznymi podmienkami dokopy 2.500,-. Volali sme kompetentnému pánovi do BA (všetky podmienky sme spĺňali). Neverte, nikdy žiadnu zľavu nedostanete, je to len klamlivá reklama!!! ]-( Keď za nás podávali podklady do banky na hypotéku, istá pani právnička od nich stratila OP, takže sme čakali. o.k., to sa stáva. Ale na podpis úverovej zmluvy do banky zase neprišla, lebo ráčila odcestovať na dovolenku skôr. Neviem, čo urobíme, už sme si kvôli nim x-krát menili dovolenku, nejakú sme aj zbytočne vybrali, stále čosi sľúbia a nič neurobia, už mesiace nás iba naťahujú. Uvažujeme aj o súde, veď to nie je normálne, ako s nami zametajú. Nechápem, načo sa vôbec miešajú do realitného trhu, keď to vôbec nezvládajú. Čo iná realitka zvládne za týždeň, na to oni potrebujú 2 mesiace! Aké sú Vaše skúsenosti? Budem rada, keď napíšete, aby si s nimi ďalší záujemcovia dokázali poradiť...