Maťko Exkluzívny Telek
03.08.14,13:15
môže byť odkaz na jej stiahnutie alebo zaslaná mailom, podmienka je aby bola v Slovenčine keďže anglických je veľa ale neviem to nejak prerobiť - som wordpress začiatočník :) prípadne ak niekto za simbolickú cenu spraví základ stránky so šablónou a systémom pre RK. Ďakujem
misoft
03.08.14,15:41
Neviem, ale hore je okienko Hľadať. Takže tam by sa malo skúšať najskôr.
http://www.porada.sk/t216110-etiketa-porady.html - časť Zadávanie otázok! Ods.2!
Keby si toto použil - dostal by si sa sem: http://www.porada.sk/wordpress
a tam už o wordpress pluginoch je jedna otázka - stačilo tam hľadať.
Maťko Exkluzívny Telek
07.08.14,08:20
dakujem za odpoved ktora mi nepomohla...... ak mas odpoved ktora mi KONKRETNE POMOZE budem rad ked ju pripnes... KONKRETNY LINK NA SABLONU WP PRE REALITNU KANCELARIU. dakujem
taiko
07.08.14,09:39
Co povazujes za symbolicku cenu?
misoft
07.08.14,13:55
Možno nepomohla - ale tu na Porade sa držíme určitej Etikety a postupu. Takže som najskôr odporučil, aby si hľadal a dodal som dokonca odkaz na tému, kde sa wordpress spomína.
A nemáš za čo.
Maťko Exkluzívny Telek
09.08.14,19:14
V prvom rade by som rád riešil môj problém nie cenu.. Ak je cena tvoja otázka č. 1 nebudeš asi človek ktorý je možným riešením môjho problému.. (pretože logicky ak chceš niekomu pomôcť / PORADIŤ tvoja otázka by mala smerovať k jeho požiadavke nie k cene).. takže ďakujem, ale "nemôže si ťa dovoliť zaplatiť" ...
taiko
12.08.14,08:01
kokso, Tvoje dedukcne schopnosti su neuveritelne, ba az "Exkluzivne". :D Nenapadlo Ta, ze ked das pozadovanu cenu, viac ludi sa bude chciet zaoberat Tvojim "inzeratom"?
Ty nieco chces, chces to kompletne, bez namahy, hned a zadarmo, mas milion podmienok a este si aj arogantny a zvrateny. Nuz vela stastia v zivote Ti prajem.

BTW. Ja nie som web developer, ani WP expert.
Maťko Exkluzívny Telek
17.08.14,10:21