Ailise
24.10.14,08:55
Dobrý deň,

vedeli by ste mi prosím poradiť, či a ako je možné prezerať a odpovedať na pracovné maily v Outlooku, keď som mimo práce? Viem len o jednej možnosti, tam sa dajú však maily len čítať a aj to len tie asi deň staré, inak sa to automaticky premazáva. Ďakujem
Gabi03
24.10.14,07:02
je to všetko o nastaveniach tvojho účtu. ak si nastavíš, aby sa zo servra nevymazávali, tak sa nebudú.
Ailise
24.10.14,07:15
No keď mi mail náš technik zavádzal, vravel že sa to nedá inak, než aby sa to premazávalo. A hlavne ja by som potrebovala možnosť odpisovať na maily a to sa tam nedá. Počula som, že by mali byť také stránky, kde by to malo ísť, či?
Gabi03
24.10.14,07:54
ja nie som IT technik, ale nam to v praci islo, a kolegovia to vedeli nastavit. mozno zavisi od providera... neviem
Andy Kralik
24.10.14,07:55
"vravel že sa to nedá inak, než aby sa to premazávalo..." - dá sa to inak, je to o nastavení. na servri kludne mozu zostat spravy akokolvek dlho stare. ale pravdepodobne máte vo firme pravidlo o vymazavani, aby sa vám nezahltil server

"že by mali byť také stránky.." existuje Outlook Web application. Je ho ale potrebne nainstalovat na samotnom servri. Musi to byt ale poziadavka firmy. Potom sa da do outlook pristupovat odkialkolvek cez webovy prehliadac.
Ailise
27.10.14,16:01
Aha jasne, rozumiem a ďakujem za odpoveď. No inak konkrétne tá "stránka", ktorú som mala namysli je Thunderbird https://www.mozilla.org/sk/thunderbird/ len som si nemohla vôbec spomenúť na ten názov, ani to inak dohľadať. Tak už si to inštalujem, uvidím, či to nejak pomôže...
EDIT: Tak som to skúsila a funguje to! Aj prijímať aj odpisovať, všetko. Škoda, potrebovala som to najmä v piatok, ale určite sa to zíde do budúcna. A snáď to pomôže aj niekomu ďalšiemu :)
Kabaka123
27.10.14,17:19