IvetaH
07.05.15,16:21
Ahoj, prešla som niečo na nete, ale neviem si vybrať. Pozdávajú sa mi celkom aj také po 50 - 60 eur, ale nerozumiem parametrom a mám obavy, aby to neskončilo porekadlom, "že nie som taká bohatá aby som si nakupovala lacné veci." A na druhej strane, na tých pár papierov čo doma vytlačím určite postačí aj taká 60 eurová. Aké sú vaše skúsenosti prosím?
misoft
07.05.15,14:29
A fakt potrebuješ WiFi tlačiareň. Na tých pár papierov stačí i klasická (cez USB).
Pri Wifi sa totiž okrem inštalovania tlačiarne musia nastaviť i parametre pre Wifi pripojenie tlačiarne do siete.... a nehnevaj sa... z otázky badám, že si laický laik... (ktorý sa tomu rozumie asi tak -Zapnúť,Vypnúť....)
IvetaH
07.05.15,15:22
Čo by som sa hnevala, som laik, preto som sa pýtala. Wi Fi chcem kvôli tomu, že obvykle tvorím dolu pri telke s počítačom na kolenách. Ak potrebujem niečo vytlačiť, musím si to uložiť na USB, odložiť všetko z kolien dolu a ísť na poschodie, vopchať USB do druhého PC a tak tlačiť. A potom ísť dole a pokračovať. Vyrušuje to. Alebo napojiť svoj PC šnúrami na tlačiareň. Otrava. Preto chcem wifi tlačiareň na poschodí, budem si robiť, ak treba niečo vytlačiť, ihneď pustím na tlačiareň a keď skončím, zbalím z kolien PC, vynesiem ho hore, kde má miesto a zároveň si vytlačené doklady alebo založím alebo zoberiem. Asi tak si to predstavujem.
A nastavenie - veď už niekoho nájdem kto mi to nastaví. Najhoršie je vybrať tú tlačiareň.
misoft
07.05.15,15:34
Nuž keď tak - potom prosím - je potrebné ešte si ozrejmiť aj typ - atramentka, alebo laserovka, iba tlačiareň, alebo multifunkčná.

P.S. Ešte ma napadlo.... ak máš router s USB - tak by sa fakt tá "klasická" USB tlačiareň viacej hodila.... Bola by doma a pritom na routeri a cez USB.
IvetaH
07.05.15,15:57