Sinkl
19.02.16,09:40
Dobrý deň,
chcela by som poprosiť o radu.
V prvom rade chcem uviesť, že som laik - tak problém popíšem ako viem.
Kúpila som stolový pc HP compaq - prišiel mi poštou. Po zapnutí išla Ram na cca 98%. (3G)
Mám tam windows 7 - tú inštalovali v inter. obchode kde som pc kúpila. Dala som vyhľadať aktualizácie - ale po cca 5 hod. zisťovaní - nič nenašlo. resp. ono to len hľadá a hľadá a hľadá - a výsledok žiadny. Prístup na internet mám dobrý.
Vypisuje: "zisťuje sa dostupnosť akrualizácií"
posledné vyhľadávanie aktualizácií: nikdy
aktualizácie boli nainštalované: nikdy
V nastaveniach mám zakliknuté automaticky aktualizovať.
Prosím neviete mi poradiť čo s tým.
misoft
19.02.16,08:55
Upresni viac zostavu PC.
Aký operačný systém? Win7 32-bit, alebo Win7 64-bit?
Aká je namontovaná RAM? Pokiaľ máš 4GB RAM - tak ti pracuje správne - vraví sa tomu "dostupná" pamäť. Musíš si uvedomiť, že časť tej pamäte predsa zaberá pre svoju prácu i samotný operačný systém.
Aktualizácie:
Ako laikovi - http://windows.microsoft.com/sk-sk/windows/troubleshoot-problems-installing-updates#1TC=windows-7
Mimochodom: pokiaľ je to nový OS, ktorý ešte neprebral ani jednu aktualizáciu (a tých je v terajšej dobe cca cez 200!) - musí najskôr vyhľadať dostupné aktualizácie (nezdá sa to, niekedy fakt hľadá dosť dlho), potom ich musí postupne posťahovať do PC (tiež pri rýchlosti M$ servera to trvá "večnosť"), keď ich už má, začne samotnú inštaláciu aktualizácii. Niektoré vyžadujú reštarty, takže mnohokrát PC sa reštartne.

Druhá možnosť je použiť WSUS Offline Update http://download.wsusoffline.net/
Video, ako na to https://www.youtube.com/watch?v=p12UOmepaBU
mecky
19.02.16,09:10
ovladaci panel - riesenie problemov - opravit problemy so sluzbou windows update

na pocudovanie tento tool funguje celkom spolahlivo, niekedy prva oprava nepomoze a treba spustit aj 2-3x
Sinkl
19.02.16,09:35
Ďakujem za radu.
HP Compaq dc7900 USFF
Je to Win7 - 64 bit.
Operačná pamäť