Blz
12.03.16,18:19
Taakže.. Môj počítač je aspoň 4 roky starý (ak nie viac) a nedávno som si uvedomil, že ho potrebujem vylepšiť. Študujem na škole, ktorá je zameraná na elektrotechniku a kedže som ešte len prvák ktorý sa nevyzná, tak píšem sem. :) ;)

Procesor: AMD Phenom II X4 965 Processor 3,4 GHz (3-4 ročný Quad core (frekvencia je menšia))
Gr. karta: AMD Radeon HD 7750 1GB Sapphire GDDR5
RAM: 4GB (Áno, štyri..)

Pred 4 rokmi mi tieto parametre vyhovovali ale technika ide s dobou a preto potrebujem poradiť aký procesor/gr. kartu a RAM mám kúpiť aby mi počítač nesekal najmä pri hraní hier a renderovaní videí a celkovo pri používaní počítača.

Veľa ľudí hovorí, že je lepšie sa poradiť takže za odpovede vopred Ďakujem ;)
duves
12.03.16,18:07
A v čom ti PC nestačí? Okrem hier :-)
duves
12.03.16,18:28
Ved to na kancelarske veci vobec nie je zle. Ja mam daleko slabšiu zostavu. Na internet a pracu s fotografiou mi to postačuje. Investuj do SSD disku. To velmi pomôže.
tvoj CPU: http://www.cpubenchmark.net/cpu.php?cpu=amd+phenom+ii+x4+965&id=370
a moj: http://www.cpubenchmark.net/cpu.php?cpu=Intel+Core2+Duo+E8400+%40+3.00GHz&id=955
sthruska
12.03.16,20:37
Ja som si myslel, že na školu si išiel študovať :)
Ja mám o niečo starší počítač. Procesor Intel I3, 4 GB RAM + 2 x 64 GB SSD.
Zarábal som na ňom: MS Office, SmartSketch - technické výkresy, vývojový nástroj Delphi ako koníček. Avšak nikdy som nič nerenderoval, nerobil s grafikou ani videom či zvukom. PC sa stále nudilo.
Blz
12.03.16,21:38
"aby mi počítač nesekal najmä pri hraní hier a renderovaní videí a celkovo pri používaní počítača." mám ten počítač už 4 roky a v poslednom ćase začínal dosť často zamŕzať.. viem, že to nie je zlé ale jednoznačne potrebujem niečo lepšie a kedže je ten procesor starší, tak má GHz ako priemerný ntbk..
jelalim
12.03.16,21:40
Odporucam vykaslat sa na upgrade, radsej si najdi frajerku. S nou moze byt tiez vcelku fajn zabava.
Blz
13.03.16,15:15