janaj733
05.03.17,06:49
dobry den manzel ma dost silnu cukrovku cez 3 roky doteraz si nepoziadal o invalidny lebo pracuje ako vodic kamionu co pre cukrovkara je nepripustne ale robi vcera ho hospitalizovali v nemocnici rozvrat organizmu cukor 42 chcem sa opytat ci musi byt rok na marodke aby si poziadal o invalidny dakujem
Mila123
05.03.17,06:03
nie nemusí byť, požiadať môže...
ale....
janaj733
05.03.17,06:17
moze ale?
Dáša_
05.03.17,06:25
buchač
05.03.17,07:01
Príspevok som vymazal...dávam ho tu, aby tým hodnotením nešiel do zbalenia.
===========================
Čítaj
http://www.porada.sk/t258579-diabetik-a-invalidny-dochodok.html


P.S.:
Tu by som vedel dať viacero otázok...ale nemá to význam...
------------------------------
Zaráža ma ale jedno...VČERA bol hospitalizovaný a dnes sa už PÝTAŠ na invaliditu.
Sorry, ja len vždy pravdu...takže také uvažovanie mi prichodí ako nenormálne, choré.
Myslím si, že v prvom rade by si sa mala zaujímať o zdravie manžela = jeho liečbu a nie o love.

=============================
DOPLNENIE :

Za pár minút tri "neužitočné"....takže je jasné, že hodnotitelia nečítali vyššie uvedený link.

Mimochodom....ten rozvrat organizmu neprišiel zo dňa na deň...
Muselo prísť k porušeniu dietneho režimu, vynechaniu dávky liekov...
janaj733
05.03.17,07:25
s prepacenim o manzelov zdravotny stav sa zaujmam ale ten riesim z lekarmi ktory ho maju na starosti viem ze to neprislo zo dna na den je vodic kamionu takze tam je problem nepravidelna strava stres jedno z druhym pytala som sa preto lebo nechcem aby viac jazdil a rok na maroddke si nemoze dovolit zostat on sam nechcel inv lebo by nemohol jazdit poviem aj ja na rovinu peniaze su dolezite ked platite uveri a mate mesacne vydavky bez stravy 700€ male dieta ktore sa narodilo v 26 tt a tam tiez 10 doktorov viem ze invalidny nevyriesi nase problemy ale aspon by nemusel robit za 1000€ ale mohol by robit za menej byt doma z previdelnov stravou
Dáša_
05.03.17,08:05