MenoPriezvisko
13.05.17,19:35
Ahojte, dnes sa mi podaril husársky kúsok. Vybehla som nechtiac na diaľnicu v Poprade - samozrejme bez diaľničnej známky. Síce som zišla na prvom najbližšom výjazde avšak už študujem články ako to je s pokutami za jazdu bez známky. Keďže je tých článkov veľa a väčšina z r. 2016, chcela by som sa opýtť či niekto máte skúsenosti alebo aspoň neviete poradiť, či sú tie stacionárne radary alebo kamery pri každom vjazde/výjazde, či sa zaplatením do 15 dní skutočne platí "len" 100 € namiesto 150 € prípadne aj to, či by nepomohlo zakúpiť elektronickú diaľničnú známku dodatočne aj teraz? Tiež som sa stretla s informáciou, že ak dostanem v jednom roku pokutu, berie sa to akoby za zakúpenie známky za celý rok (čo sa mi zdá ako kravina).
Mila123
13.05.17,17:37
pokiaľ viem, stačí ti dnes zakúpiť si DZ a máš bez problémov......
buchač
13.05.17,18:04
Moja skúsenosť s pokutou sa týka síce STK, zabudol som na termín ohľadom prívesného vozíka.
Na rozhodnutí od Okresného úradu ohľadom pokuty som mal napísané aj tú lehotu, ktorú spomínaš. Ak zaplatíš v uvedenejlehote, jedna tretina pokuty sa odpúšťa.
Zaplatil som do 15 dní a finito...pokuta udelená niekedy v januári, nedošla mi žiadna upomienka.

Takže by to asi malo platiť aj v prípade diaľničnej známky.
MenoPriezvisko
13.05.17,18:11
no zakúpila som si elektronickú tak uvidím či mi príde aj pozdrav od Okresného alebo od NDS alebo kto tie pokuty vlastne teraz vyberá :) ale vďaka za info
MenoPriezvisko
13.05.17,18:12
kúpila som tak uvidím
arizona
13.05.17,18:20
Ak kupis znamku v ten den do polnoci,tak sa nic nestane
vicktor
14.05.17,05:28
Tak to mas bez pokuty, aj ked som presvedceny ze kamery su rozmiestnene tak aby bol kazdy usek pokryty.
Inak neviem si dost dobre predstavit motoristu z PP co cely rok nepotrebuje znamku.
vicktor
14.05.17,05:33
Kamery snimaju priblizujuce sa vozidlo, som prekvapeny ze zaregistrovali ECV vozika zozadu.