iggi58
14.06.17,22:18
Som začiatočník v oblasti pestovania hrozna.Na listoch hrozna som našiel hrdzavú škvrnu.Neviem či treba postrek
vicktor
15.06.17,07:37
Treba snorit po nete po odbornejsich strankach. Mne sa celkom pozdava forum zahradkarov na zahrada.cz. Ale za roky sa tam toho nahromadilo, tak bude to dlhe citanie. Ale mozes na koniec zadat otazku a prilozit obrazky.
arizona
15.06.17,09:44
Pravdepodobne sa jedna o Roztoc vinicovy https://www.lacnepostreky.sk/katalog.chorob.a.skodcov/vinic
Taserda
20.06.19,08:36
Asi 20 dní naspäť som urobil na hrozne postrek proti múčnatke. Zostal mi v postrekovači doteraz nejaký zvyšok. Bude ešte účinný ak spravím postrek teraz po odkvitnutí? Nechcel som opakovať postrek počas kvitnutia kôli včielkam.( Doplnil som chýbajúce slovo "dní")
Chobot
20.06.19,11:27
čo je to "20 naspäť"?

Pozri v návode na postreku, do kedy treba zarobený postrek minúť.
Chobot
20.06.19,21:40
Tak nech skúsi pohľadať v mikrovlnke.
Taserda
20.06.19,23:55
Sáčok žiaľ samozrejme nemám, doteraz som si však na žiadnom nevšimol takú informáciu. Výrobca asi bude radšej keď si kúpim ďalší sáčok. Zišla by sa informácia od človeka čo má skúsenosti v tomto smere, nie od každého čo vie písať.Vopred ďakujem za prínosné rady.
Chobot
21.06.19,00:06
A vieš aspoň názov toho postreku? LEbo nikto ti nedá prínosnú radu, ak to neupresníš. A stále si mi nepovedal, čo je to "20 naspäť"? Fakt tomu nerozumiem. To si zarobil pred 20. dňami?í
viktorviktor
21.06.19,13:54
postriekaj, bude účinný, no preventívne zbytočné výlohy, postrekuj v prípade potreby, denná teplota nad 24, v noci nad 18 a musí byť po daždi
viktorviktor
21.06.19,13:59
môže byť aj perenospora /škvrny na listoch najskôr hnednú a potom uschýnajú, ak to máš len ojedinele, nie je potrebný postrek, ak toho máš na viacerých korenoch, striekaj aj pri kvitnutí,
Taserda
03.07.19,09:26