eleven
21.11.17,19:25
Som študent. Mám podpísanú dohodu o brigádnickej činnosti študenta. Moja hodinová mzda je 3€. Za mesiac som odprcovala približne 25hod-30hod. Na výplatnej páske mám napísaných 66,5 a moja čistá mzda je vraj 200€.
Nechápem tomu. Mohol sa zamestnávateľ len pomýliť, alebo to napísal zámerne?
jslancik
21.11.17,18:34
áno, mohol sa pomýliť, alebo to napísal zámerne. čo keby si sa spýtal zamestnáveľa, že kedy ti doplatí zvyšok výplaty z výplatnej pásky? že si dostal iba toľko a toľko, určite si podpísal prevzatie určitej sumy výplaty v hotovosti (?).
Mila123
21.11.17,18:36
a dostal si tých 200 € ?
jslancik
21.11.17,18:39
z názvu otázky to nie je jasné?
eleven
21.11.17,18:47
Keď som preberal peniaze tak som nič nepodpisoval. V skutočnosti som dostal výplatu (hotovosť) akú som mal dostať za skutočné odpracované hodiny. Len na výplatnej páske je uvedený oveľa väčší počet odpracovaných hodín a aj celková mzda je na výplatnej páske väčšia. Len ma zaujíma, či nebudem mať nejaký problém, ak si budem podávať daňové priznanie.
Mila123
21.11.17,18:49
mne nie...možno tebe, ale autor nižšie píše
" eleven (Dnes 19:47) Keď som preberal peniaze tak som nič nepodpisoval. V skutočnosti som dostal výplatu (hotovosť) akú som mal dostať za skutočné odpracované hodiny. Len na výplatnej páske je uvedený oveľa väčší počet odpracovaných hodín a aj celková mzda je na výplatnej páske väčšia. Len ma zaujíma, či nebudem mať nejaký problém, ak si budem podávať daňové priznanie"
eleven
21.11.17,18:49
nie nedostal. Ani som nemal dostať, pretože som odpracoval len 25 hodín. nie 66,5 ako sa uvádza na výplatnej páske.
jslancik
21.11.17,18:50
pýtaj si nevyplatené peniaze od zamestnávateľa. potom uvidíš, ako to je.
eleven
21.11.17,19:02
Zrejme to tak urobím, aby som mal jasno. Ďakujem.
vicktor
22.11.17,07:33